úvod
homepage

Komentáře

článku: Jak prodávat pivo?

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

a tak..., (Tomáš Semrád, 31.07.2007 14:40) celé vlákno | reagovat
Pravda je, že v poslední době i velkořetězce typu Aholdu (viz Hypernova) či Tesca se snaží u nás pivní kulturu zvyšovat. Ať již třeba podobnou "hypernováckou" uličkou nebo tzv. týdnem regionálního piva v Tescu, kde se prodávala nejrůznější česká a moravská lokální piva či postupným zpestřováním pivní nabídky různých značek. Je velká škoda v tomto ohledu, že z naší země odešel francouzský řetězec Carefour, který se např. v Brně prezentoval víc než zajímavou pivní nabídkou, opravdu někdy nevšedních (rozuměj ze vzdálených koutů) piv.
Ač "dominátora" české pivní scény (PP) nemusím, v tomto si myslím sehrál chvályhodnou roli. Nakonec i mnohými kritizované každoroční zdražování piva Plzeňským Prazdrojem, má pozitivní dopad (ať chceme či ne) na celý český pivovarnický obor, vzhledem k tomu, že je posléze vesměs následován až na pár výjimek ostatními, což pro ryze české pivovary znamená penízky na další důležité investice, což je potřebné...Takže někdy i chování lídra přináší užitek.
Co se týká garážového prodeje, tak s tím mám osobní zkušenost z Protivína. Když jsme loni chtěli načepovat do párty soudku protivínské přímo v pivovaru, poslali nás s tím, že oni to nedělají, do jedné "garáže" rodinného domu, kousek od hřiště, kde velmi milý a ochotný pán měl "na čepu" rozmanitý protivínský sortiment...Hotová pivní romantika, dobrej pokec, víc než lidové ceny, zkrátka paráda. A i když jsme se zrovna trefili, kdy bylo úředně zavřeno, rád nám pivo natočil. A proto ať žijí garáže.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání