Komentáře
článku: Malá piva v pražských minipivovarech II.
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
pracuji jako provozovatel restaurace s prevahou zahranicnich hostu: rozhodne neni pravidlem, ze Vam kazdy cizinec necha vyssi dyskreci nez cesi, vzdy zalezi na konkretnim cloveku, od pohledu a dle jazyka to rozhodne nepoznate. A litat kolem hostu mi osobne pripada jako zcela normalni napln obsluhujiciho personalu, neli jeho nejvlastnejsi podstata. A mimoradne nechutne mi pripada oficialne si vylepsovat svoji mzdu pouze dysky. Spropitne je pouze nadstandardni odmena ze strany zakaznika, tedy pokud je spokojen a sam uzna, ze vase obsluha, kvalita ( a mira) napoju, chut jidel byla v poradku. Pokud se Vam Vase mzda (samozrejme oficialni) zda byt nedostatecna, reste to s provoznim, ci s majitelem restaurace a pokud neporidite, jdete delat neco jineho, co Vas uspokoji a to nejen financne. Krome jineho vas Vas host hodnoti i podle toho, jak mu jeho navstevu ve vasi restauraci dokazete zprijemnit ci otravit. Sam jsem pri navsteve jineho podniku dost schovivavy, zejmena kdyz je frmol, ale primo alergicky jsem na projevy arogance a ignorance od obsluhujiciho personalu, a tak vlastne radeji navstevuji pouze proverene podniky, jak zde jiz take zaznelo, coz vrele doporucuji
Vyhledávání