Nechápu proč tedy v NP rovnou nenapíšou "pivo jen k jídlu", i to jsem kdysi zažil, ale v jídelně, nikoli v minipivovaru.
Co se týče číšníků, také nechápu pana Zdeňka, kde bere tu drzost považovat spropitné za něco samozřejmého. Osobně beru spropitné jako poděkování za vstřícné chování obsluhujícího personálu, za výborné služby. Pokud nejsem spokojen, klidně si nechám vysázet zbytek do koruny.
Pro pingla by bylo asi nejlepší, kdybyste jim dali nejdřív dýžko a pak by věděli, jak se k Vám mají chovat, takhle musí chudáčci odhadovat dle jazyka, kterým mluvíte apod.
Pokud toto chování nemají číšníci předem dané od provozovatele, záleží vždy na konkrétních lidech. Např. v takových Dobřanech je někdy obsluha fain, jindy jste zde vyloženě na překážku (sice jsem tam už dlouho nebyl).
P.S. Pane číšníče Zdeňku, doufám, že se s Vámi a Vám podobným nikdy nesetkám a věřím, že jste v menšině.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Co se týče číšníků, také nechápu pana Zdeňka, kde bere tu drzost považovat spropitné za něco samozřejmého. Osobně beru spropitné jako poděkování za vstřícné chování obsluhujícího personálu, za výborné služby. Pokud nejsem spokojen, klidně si nechám vysázet zbytek do koruny.
Pro pingla by bylo asi nejlepší, kdybyste jim dali nejdřív dýžko a pak by věděli, jak se k Vám mají chovat, takhle musí chudáčci odhadovat dle jazyka, kterým mluvíte apod.
Pokud toto chování nemají číšníci předem dané od provozovatele, záleží vždy na konkrétních lidech. Např. v takových Dobřanech je někdy obsluha fain, jindy jste zde vyloženě na překážku (sice jsem tam už dlouho nebyl).
P.S. Pane číšníče Zdeňku, doufám, že se s Vámi a Vám podobným nikdy nesetkám a věřím, že jste v menšině.