Jen tak na vysvětlenou...,
(Martin Borský, 21.08.2006 20:16)
celé vlákno | reagovat
"Tímto nechci s autorem článku nijak polemizovat, jen chci konstatovat, že ne vše, co přichází odjinud je dobré a ne vše co je domácí je špatné. "
Chtěl jsem jen vyvážit hlavně úvodní větu článku o zaostalosti naší pivní kultury. Jsem ale přesvědčen, že s autorem článku jsme na jedné lodi - lodi propagace dobrého piva.
Plně ale chápu pojem zaostalost v zabedněnosti a chuťové skleróze většiny českých pivařů, kteří se jinak než podle reklamy neorientují. Chlemtají svá géčka, kozly, krušky, starobahna, radky,...
V této situaci (která podle prodejů mezinárodních megaznaček je prakticky všude na světě) by bylo pro naši pivní kulturu více než zdravé, kdyby ona pivařská většina uměla uznat přítomnost značek našich malých pivovarů. Potom teprve po nich můžeme chtít poznávat i piva jiných typů, chutí, vůní a barev.
Toť vše, nic víc jsem říci nechtěl...
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Chtěl jsem jen vyvážit hlavně úvodní větu článku o zaostalosti naší pivní kultury. Jsem ale přesvědčen, že s autorem článku jsme na jedné lodi - lodi propagace dobrého piva.
Plně ale chápu pojem zaostalost v zabedněnosti a chuťové skleróze většiny českých pivařů, kteří se jinak než podle reklamy neorientují. Chlemtají svá géčka, kozly, krušky, starobahna, radky,...
V této situaci (která podle prodejů mezinárodních megaznaček je prakticky všude na světě) by bylo pro naši pivní kulturu více než zdravé, kdyby ona pivařská většina uměla uznat přítomnost značek našich malých pivovarů. Potom teprve po nich můžeme chtít poznávat i piva jiných typů, chutí, vůní a barev.
Toť vše, nic víc jsem říci nechtěl...