úvod
homepage

Komentáře

článku: Nové vratné lahve - zatím jen doutnání pod povrchem

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

S odstupem času..., (Tomáš Semrád, 27.09.2006 06:34) celé vlákno | reagovat
Nemohu si odpustit maličkou poznámku. Nové skleněné obaly všech těch globálů až na pár výjimek kopírují ty jejich unifikované chutě!...Ty jsou si podobné jako vejce vejci, stejně jako jejich obaly...
Když s odstupem času sleduji nabídku v super a hypermarketech, mám za to, že pomalu, ale jistě už k vylistování některých značek, samozřejmě od malých pivovarů, stejně dochází. Namátkou u nás v Intersparu v Brně (Cejl) už z portfolia vyškovského pivovaru zůstalo pouze lehké pivo Atlet (a to měli desítku, obě jedenáctky, dvanáctku a někdy i speciál Generála a nedá se vůbec říct, že by se neprodávala), dále omezili sortiment Černé Hory. Delvita na nám. Svobody prodávala zpočátku po otevření vícero zástupců menších, nyní už má pouze v nabídce dva speciály Primátoru, jinak samí giganti....
A nepamatuji se, že by Ahold někdy v Brně měl regionální piva z Jihomoravského kraje. Maximálně tak ještě Litovel Classic a to pouze v plechu. Takže ať nám tady hoši nebijí do hlavy klíny o lokálních značkách, zrovna oni měli ze všech řetězců pouze ty největší hráče na trhu!!! A souhlasím s názorem, že jedině Tesco má velmi zajímavou regionální pivní nabídku (v Brně třeba Regent, Náchod, Ježek, Samson, Ferdinand, Holba, Litovel, Zubr, Janáček, Zlatopramen...).
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání