Komentáře
článku: Nové vratné lahve - zatím jen doutnání pod povrchem
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Je jasne, ze pivar si pujde vzdy za svym pivem a nejaky design lahve ho asi nedojme - takze jde spise o ovlivneni ostatnich - myslim, ze spise mladych, kteri daji na design nez na obsah. Kazdopadne bych se te situace zase tolik nebal - pred dvema mesici do naseho mestecka dorazil prvni hypermarket (Tesco - trida C) a tak jsem vyrazil na pruzkum nabidky a byl sem uprime receno zdesen - krome nabidky Bernarda (pouze 13° special) nic pozivatelneho - veskere regaly zaplacle dvema velkovarenskymi s velkou nabidkou stejneho piva v ruznych obalech - vyjimkou byla nabidka lacineho, ehm "piva" Novice - tedy vlastne ani ne piva spise toho cim v Broumove vyplachuji sudy a zachody. Kdyz sem videl novice, mel sem radost - myslel jsem , ze tu najdu vsechny Broumovske produkty - bohuzel, retezec usoudil, ze nejsme jako balici hodni neco takoveho pit. Kazdopadne situace se po dvou mesicich rapidne zmenila - zakaznik si kupodivu nenechal vsugerovat strategii prodejce a ejhle - nejprve prisel jako lacina 12ka Jezek a pak nasledovala kompletni produktova rada Bernarda a pred 14ti dny - bum - mistni Svijany 11° v mire nebyvale - sem zvedav, jestli se pozice svijan dale rozsiri. Kdyz vidim v regale ty fesne a moderne designovane lahve vsemoznych Heinekenu, Stell, mexickyach a michanych piv netknutych zaprasenych lezet tak jak je tam pri otevreni postavili, prijde mi, ze zakaznik neni takovy tupy zastup a dokaze rozlisit obal a obsah i kdyz souhlasim, ze se najdou lidi kteri budou vybirat i dle obalu, protoze opravdu obal laka - vetsinou vsak jen napoprve, nez dojde na obsah. Pokud maly pivovar dokaze udrzet kvalitu nemusi ho nejaky obal ve vzdahu k zakaznikovi zajimat a to je dle meho to dulezite.
Vyhledávání