Gambrinus, nejoblíbenější pivo českých médií
Hodnocení: 1 Hodnotících: 3 Zobrazeno: 4781x
Novým vítězem novinářské ankety o popularitě piva "Naše pivo 2004", které se v letošním roce zúčastnilo rekordních 102 redakcí novin, časopisů, rozhlasových a televizních stanic, internetových médií i nezávislých novinářů z celé republiky, se stal Gambrin
Na druhém místě skončil Pilsner Urquell od stejného výrobce. O třetí místo se podělilo pivo značky Bernard z Rodinného pivovaru Bernard, a. s., a Budweiser Budvar , jehož výrobcem je Budějovický Budvar, n. p. Na dalších místech se umístil Velvet , jehož výrobcem jsou Pivovary Staropramen, a. s., a šestou nejpopulárnější značkou mezi médii je pivo z Královského pivovaru Krušovice , a. s. Celkem redakce nominovaly 41 značek piv vyráběných u nás. Každá redakce obdržela od hlavního organizátora ankety a jejího garanta - Českého svazu pivovarů a sladoven - kromě pravidel i orientační přehled značek piv vyráběných u nás. Pořadí se stanovilo prostým součtem jednotlivých nominací od zúčastněných redakcí nebo nezávislých novinářů.
Václav Berka přebírá cenu za vítězství v novinářské anketě
"České pivo jako národní nápoj se stalo pojmem doma i v cizině, je součástí naší historie i kultury a patří k tomu nejlepšímu, co reprezentuje naši zemi v zahraničí," uvedl Jan Veselý, předseda Českého svazu pivovarů a sladoven. "Proto pořádáme tuto soutěž kvality piv nejen mezi odborníky, ale zajímá nás rovněž názor médií na naše pivo - obojí je určitým měřítkem a signálem spotřebitelům i výrobcům," dodal Jan Veselý.
Anketa o popularitě piv Naše pivo 2004 je součástí projektu České pivo. Ten byl Českým svazem pivovarů a sladoven vyhlášen v prosinci 1999 a zahájen v létě roku 2000. Projekt je dlouhodobý a neklade si za cíl přesvědčovat formou nákladné reklamní kampaně o přednostech té které značky piva. Jeho základním smyslem a úkolem je seznamovat nejširší veřejnost s historií i současností výroby piva v českých zemích, s tím, co pivo obsahuje a jakým způsobem ovlivňuje lidský organizmus. Dalším cílem projektu je rovněž zlepšení image piva. Vysoká kvalita a vynikající parametry českých piv potvrzují, že tento nápoj patří nejen do hospod a hospůdek, ale má své místo v restauracích té nejvyšší úrovně a je vhodný i při slavnostních příležitostech. Projekt České pivo si klade za cíl oslovit i další cílové skupiny, k nimž patří např. ženy a mladší generace. V pořadí šestý ročník projektu bude slavnostně vyhlášen v listopadu během Slavnosti nového piva.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 7 komentářů, poslední komentář: 19.10.2004 15:42 | Komentovat |
Pochybná anketa Tomas | 19.10.2004 15:42 |
---|---|
Opravdu nevím, jak může zlepšit image českého piva chuťově nevýrazný Gambrinus. Navíc... | |
Účel anket Petr Pavlas | 05.10.2004 10:05 |
Všechny ankety jsou určeny pouze k tomu, aby zesilovaly účinky reklamy - "aby čert sral na... | |
Co třeba česká Stella Artois Scorpio | 05.10.2004 09:07 |
Jak tak koukám na tuto slavnou anketu České pivo - příští rok by jsme se mohli dočkat... | |
Re: Petr Sitař | 04.10.2004 13:25 |
Ke Gabri*nusu se vyjadřovat nebudu. Nehodlám se stále rozčilovat. Projekt české pivo tím... | |
Re: Uspech neteleviznich piv Karel Bidlo | 04.10.2004 12:42 |
S Bernardem a Velvetem s potěšením souhlasím; K novinářům - jejich posláním je... | |
Uspech neteleviznich piv Honza | 04.10.2004 11:32 |
Ja bych zase pro zmenu vyzdvihl uspech piv, ktera se neobjevuji v prime timu celoplosnych... | |
Ekřhhlb?(§ů!!?(?? Karel Bidlo | 04.10.2004 10:55 |
Tak jsem asi spadnul z měsíce. Jestliže projekt České pivo má za úkol zlepšit image piva,... |