úvod
homepage

Gambrinus, nejoblíbenější pivo českých médií vytisknout článek

Přidáno: 3. října 2004  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 1 hodnotících Hodnotících: 3 počet zobrazení Zobrazeno: 4737x

Novým vítězem novinářské ankety o popularitě piva "Naše pivo 2004", které se v letošním roce zúčastnilo rekordních 102 redakcí novin, časopisů, rozhlasových a televizních stanic, internetových médií i nezávislých novinářů z celé republiky, se stal Gambrin

Na druhém místě skončil Pilsner Urquell od stejného výrobce. O třetí místo se podělilo pivo značky Bernard z Rodinného pivovaru Bernard, a. s., a Budweiser Budvar , jehož výrobcem je Budějovický Budvar, n. p. Na dalších místech se umístil Velvet , jehož výrobcem jsou Pivovary Staropramen, a. s., a šestou nejpopulárnější značkou mezi médii je pivo z Královského pivovaru Krušovice , a. s. Celkem redakce nominovaly 41 značek piv vyráběných u nás. Každá redakce obdržela od hlavního organizátora ankety a jejího garanta - Českého svazu pivovarů a sladoven - kromě pravidel i orientační přehled značek piv vyráběných u nás. Pořadí se stanovilo prostým součtem jednotlivých nominací od zúčastněných redakcí nebo nezávislých novinářů.

Václav Berka přebírá cenu za vítězství v novinářské anketě
Václav Berka přebírá cenu za vítězství v novinářské anketě

"České pivo jako národní nápoj se stalo pojmem doma i v cizině, je součástí naší historie i kultury a patří k tomu nejlepšímu, co reprezentuje naši zemi v zahraničí," uvedl Jan Veselý, předseda Českého svazu pivovarů a sladoven. "Proto pořádáme tuto soutěž kvality piv nejen mezi odborníky, ale zajímá nás rovněž názor médií na naše pivo - obojí je určitým měřítkem a signálem spotřebitelům i výrobcům," dodal Jan Veselý.

Anketa o popularitě piv Naše pivo 2004 je součástí projektu České pivo. Ten byl Českým svazem pivovarů a sladoven vyhlášen v prosinci 1999 a zahájen v létě roku 2000. Projekt je dlouhodobý a neklade si za cíl přesvědčovat formou nákladné reklamní kampaně o přednostech té které značky piva. Jeho základním smyslem a úkolem je seznamovat nejširší veřejnost s historií i současností výroby piva v českých zemích, s tím, co pivo obsahuje a jakým způsobem ovlivňuje lidský organizmus. Dalším cílem projektu je rovněž zlepšení image piva. Vysoká kvalita a vynikající parametry českých piv potvrzují, že tento nápoj patří nejen do hospod a hospůdek, ale má své místo v restauracích té nejvyšší úrovně a je vhodný i při slavnostních příležitostech. Projekt České pivo si klade za cíl oslovit i další cílové skupiny, k nimž patří např. ženy a mladší generace. V pořadí šestý ročník projektu bude slavnostně vyhlášen v listopadu během Slavnosti nového piva.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 7 komentářů, poslední komentář: 19.10.2004 15:42 Komentovat
Pochybná anketa Tomas19.10.2004 15:42
Opravdu nevím, jak může zlepšit image českého piva chuťově nevýrazný Gambrinus. Navíc...
Účel anket Petr Pavlas05.10.2004 10:05
Všechny ankety jsou určeny pouze k tomu, aby zesilovaly účinky reklamy - "aby čert sral na...
Co třeba česká Stella Artois Scorpio05.10.2004 09:07
Jak tak koukám na tuto slavnou anketu České pivo - příští rok by jsme se mohli dočkat...
Re: Petr Sitař04.10.2004 13:25
Ke Gabri*nusu se vyjadřovat nebudu. Nehodlám se stále rozčilovat. Projekt české pivo tím...
Re: Uspech neteleviznich piv Karel Bidlo04.10.2004 12:42
S Bernardem a Velvetem s potěšením souhlasím; K novinářům - jejich posláním je...
Uspech neteleviznich piv Honza04.10.2004 11:32
Ja bych zase pro zmenu vyzdvihl uspech piv, ktera se neobjevuji v prime timu celoplosnych...
Ekřhhlb?(§ů!!?(?? Karel Bidlo04.10.2004 10:55
Tak jsem asi spadnul z měsíce. Jestliže projekt České pivo má za úkol zlepšit image piva,...
Vyhledávání