úvod
homepage

Komentáře

článku: Nová reklama na Pilsner Urquell do televize v ČR

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
12
 Zobrazit komentáře: podle vláken

Pivni-web.cz, (Vojtěch, 08.01.2014 14:03) celé vlákno | reagovat
Další pivní reklamy najdeš na http://Pivni-Web.cz ! :)
Re: Re: Re: .Pivo a reklama, (Chody - PI, 14.03.2011 09:58) celé vlákno | reagovat
Já bych Jirku snad jen doplnil tím, že "nejhorší ze všeho jsou trpaslíci."
Re: Re: Re: .Pivo a reklama, (hroch, 13.03.2011 21:24) celé vlákno | reagovat
Když už jste pánové vyvždy nejchytřejší, objevili komentáře již po půl roce, tak se taky přidám.
Nerad reaguju na všechny a zvláště ubohé články či příspěvky, a proto, když se Chody vyjádřil téměř plně podle mého názoru, tak jsem již neměl potřebu reagovat. Teď se tedy Chodyho zastávám a připojuji se plně k jeho reakci na zmíněný "intelektuální" článek.
Re: Re: .Pivo a reklama, (Jiří Kaňa, 13.03.2011 20:36) celé vlákno | reagovat
Obávám se, že ani tohle Chody nepochopí.
Marná sláva, na těchhle stránkách musíte z intelektuální náročnosti svých textů drobet slevit. My, prostý lid, sem chodíme číst o pivu, ne přemýšlet. My vlastně nechodíme vůbec nikam přemýšlet a proto to u nás vypadá tak, jak trefně popisujete. V neposlední řadě porozumění psanému textu je v našich končinách obecným problémem. No a proto to Kaddáfí nejspíš zase vyhraje. Navíc ptakopysk je vejcorodý.
Re: .Pivo a reklama, (Zbyněk Vašíček, 13.03.2011 11:29) celé vlákno | reagovat
To je možná proto, že jste u voleb volil TO, co volil a zřejmě jste nestudoval VŠ a možná i maturitu máte vydřenou - tak právě proto (:-).takových je žel většina národa v ČR a podle toho to vypadá, tonaše "mezinárodní renomé"...ZV
doplněk, (Julia Klímová, 03.10.2010 16:48) celé vlákno | reagovat
Ne asi, ale určitě.
., (Chody - PI, 20.08.2010 23:21) celé vlákno | reagovat
Pan Vašíček z Brna nikdy nezklame :) Já vlastně nikdy nepochopím, co chce svými výplody říci - asi jsem blbej :)
Re: Tak už to běží v TV..., (Standa Dusík, 23.07.2010 07:29) celé vlákno | reagovat
Možná tím budete zaskočen, ale pivo značky Prazdroj neexistuje. Pánové, kteří se teď ohánějí národním bohatstvím, tento název zrušili. Asi se jim zdál příliš český a tedy málo cool.
A neexistuje ani Radegast Birell.

Už dávno jsme věděli, že někdejší klenot českého pivovarnictví je možno nahradit i pivem z Polska či Ruska. Teď ale jeho kvalita asi klesla tak nízko, že se místo něj pije Birell a stejně nikdo nic nepozná.

Jsou pivovary, které se dokážou prosadit i bez televizní reklamy. Reklamu jim dělá kvalita výrobků. PU mezi ně ale nepatří. Odbyt si zajišťuje pomocí intenzivní mediální masáže.
Re: Re: Tak už to běží v TV..., (Luděk, 22.07.2010 20:45) celé vlákno | reagovat
Reklamu jsem neviděl. Raději bych popíjel Prazdroj z doby, kdy si reklamou nemusel vypomáhat :-(
Re: Tak už to běží v TV..., (Romana Janečková, 22.07.2010 15:31) celé vlákno | reagovat
Reklama je velmi vydařená musím říci,sledovala jsem průběh událostí okolo národního hřebčína sama jednoho bělouše vlastním a proto když jsem ji poprvé uviděla čekala jsem co se z ní vyklube a úplně mi zatrnulo u srdce,je dobře že někdo hájí naše národní bohatství a ještě k tomu se dá to pít:-)Super kdyby byla každá reklama tak dobrá neodcházeli by lidé od obrazovek v době reklamních brejků.
Tak už to běží v TV..., (Zbyněk Vašíček, 22.07.2010 13:39) celé vlákno | reagovat
Tak mi produkční komparsové agentury, když mi vyplácel honorář za 2 dny natáčení (mihnu se tam, samozřejmě také - no, dalo by se za to koupit i zhruba tisíc těch nejlevnějších lahváčů bez zálohy...) slavnostně sdělil: už to běží (asi na Nově či Primě), ale je to sestřiháno asi na 15 sekund. Hlavní hrdina (herec z Irska-!?) vykoupí koně, které vedou na porážku do řeznictví, jakousi medailí, tu mu ale večer mistr řezník přinese do hospody vrátit. A všichni u toho spokojeně pijí Prazdroj (my jsme tedy použili nealko Radegast B. z asi třech "štěňat KEGů", jež dodali "vuvuzeláci" z Plzně).
A kde se točilo ? Takže Kladruby (většina scén s koňmi - 1,5 dne), Kolín - hist. střed (řeznictví pod kostelem) a Bratčice u Čáslavi (hospoda). A hodně Italů (režie) okolo toho. Původní plán mít až 20 koní najednou na place musel být obětavými koňáky z Kladrub ukázněn zhruba na polovinu - i tak občas němé tváře divočily...Tak bych si tady rád přečetl nějaké komentáře, jak se Vám nová reklama pozdává.Dík.ZV
Re: Reklama na české (africké) pivo, (Zbyněk Vašíček, 30.06.2010 13:42) celé vlákno | reagovat
Ano, autor komentáře pan Jarošek má pravdu, text byl záměrně provokativní a už pár dní se pár minut denně trhám smíchy pod pivní vousy...Jenže není to první reklama (abych mohl porovnat), ve které jsem účinkoval a když se nabídla nedávno na VIPo, navíc na PU a vybrali mě na základě fotek, šel jsem do toho. Kolik takových příležitostí je za život ? Jistě, pochlemtávám v zákoutí různé speciálíčky, v Brně občas také něco uvařím sám a ještě mě čeká celá basa nepastéru od Bernarda, jako pro studenta, který šel k volbám, ale reklama na PU bude myslím jedna z nejzdařilejších za posledních 20 let. Komerce, ale s vkusem a ne trapná jako jiné...Včera mě v Tescu "My" zastavila dánská rodinka a chtěla poradit nějaké lahváče, prý nechtějí provařené zn. jako Budvar a PU...Co myslíte, že jsem jim poradil (v Tescu My nemají ale Starobrno a jiné zn.)?
Re: Reklama na české (africké) pivo, (Honza Kočka, 30.06.2010 08:21) celé vlákno | reagovat
jo jo, mas pravdu, ze tento text je o primarne o pivni reklame.

Na druhou stranu - kolik je lidi, co piji jen piva z malych pivovaru, pripadne v UK jen real ale a v USA craft beers? Vsude je vetsin atech, co piji velkoznacky a eventualne k tomu ty male...
Reklama na české (africké) pivo, (Martin Jarošek, 30.06.2010 08:02) celé vlákno | reagovat
Nazývat autora článku géčkofilem a řiťolezcem je zajisté vulgární, leč trefné. Ale možná, že je to pouze recesista, který se zrovna teď kdesi ve Zlých Časech u půllitru sofistikovaného nefiltrovaného svrchně kvašeného pšeničňáku může umlátit smíchy nad reakcemi na provokativní článek, který napsal a záměrně umístil na tyto stránky. Nicméně článek nebyl v prvním plánu pochvala PU, ale hodnocení reklamy. A je třeba uznat, že reklama na onehdy české pivní značky je skutečně na velmi slušné úrovni. Ať se již jedná o reklamu kvazi obrozeneckou či kvazi prvorepublikovou, vždy je mnohonásobně zdařilejší nežli propagované výrobky.A co se týče PU - nedávno jsem se asi po 25 letech ocitl v někdejší vyhlášené pražské pivnici U Dvou koček, kde jsem ochutnal místní minipivovarský produkt, který byl skutečným poctivým pilsnerem a trochu chutnal jako Prazdroj před čtvrt stoletím. V interiéru hospody nebyly žádné značkové pivní tácky ani skleničky, dle slov obsluhujícího číšníka proto aby tyto artikly hosté nekradli. Inu, ikdyž valná většina našeho "rodinného stříbra" patří nenávratně cizákům, jsme stále v Čechách (a na Moravě)..
Re: Re: dotaz, (Lukáš "Elf" Provazník, 29.06.2010 12:02) celé vlákno | reagovat
Ano, nějaké lidi to zajímat může, ale já doufám, že ne ty, co navštěvují místní web.
Re: dotaz, (Zbyněk Vašíček, 28.06.2010 16:31) celé vlákno | reagovat
Je to ten samý (:-). Proč nedat vědět o akci na Krušovice, třeba to někomu jede, chutná a může ušetřit. Napsat o něčem že je to v akci - někde, nerovná se rovnou propagovat, či "píárkovat", to si žel mnozí na tomto fóru stále pletou...Že si Bolek vybral Starobrno, stejná písnička, je to pivní zpravodajština. Sám si Starobrno 11 i PU často dám, když mám příležitost.ZV
Cha cha cha....., (Martin Jarošek, 28.06.2010 10:56) celé vlákno | reagovat
Cha cha cha cha cha cha cha cha cha.....(!)
No..., (Rudolf Beranek, 26.06.2010 19:50) celé vlákno | reagovat
Ja si myslim, ze PU je jeste porad dobre pivecko, a mezi zastance eurobieru nepatrim. G, to je ovsem uplne jiny pribeh, to je strasny sumak s pivni prichuti.
Re: dotaz, (Luděk, 26.06.2010 17:13) celé vlákno | reagovat
Je.
dotaz, (Lukáš "Elf" Provazník, 26.06.2010 12:05) celé vlákno | reagovat
Není náhodou autor článku, ten samý Vašíček co na fóru propagoval akci s černejma Krušovicema za nízkou cenu a Bolkovu oslavu narozenin se Starobrnem:o)?
12
Vyhledávání