úvod
homepage

Komentáře

článku: Nová reklama na Pilsner Urquell do televize v ČR

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Tak už to běží v TV..., (Zbyněk Vašíček, 22.07.2010 13:39) celé vlákno | reagovat
Tak mi produkční komparsové agentury, když mi vyplácel honorář za 2 dny natáčení (mihnu se tam, samozřejmě také - no, dalo by se za to koupit i zhruba tisíc těch nejlevnějších lahváčů bez zálohy...) slavnostně sdělil: už to běží (asi na Nově či Primě), ale je to sestřiháno asi na 15 sekund. Hlavní hrdina (herec z Irska-!?) vykoupí koně, které vedou na porážku do řeznictví, jakousi medailí, tu mu ale večer mistr řezník přinese do hospody vrátit. A všichni u toho spokojeně pijí Prazdroj (my jsme tedy použili nealko Radegast B. z asi třech "štěňat KEGů", jež dodali "vuvuzeláci" z Plzně).
A kde se točilo ? Takže Kladruby (většina scén s koňmi - 1,5 dne), Kolín - hist. střed (řeznictví pod kostelem) a Bratčice u Čáslavi (hospoda). A hodně Italů (režie) okolo toho. Původní plán mít až 20 koní najednou na place musel být obětavými koňáky z Kladrub ukázněn zhruba na polovinu - i tak občas němé tváře divočily...Tak bych si tady rád přečetl nějaké komentáře, jak se Vám nová reklama pozdává.Dík.ZV
Re: Tak už to běží v TV..., (Romana Janečková, 22.07.2010 15:31) celé vlákno | reagovat
Reklama je velmi vydařená musím říci,sledovala jsem průběh událostí okolo národního hřebčína sama jednoho bělouše vlastním a proto když jsem ji poprvé uviděla čekala jsem co se z ní vyklube a úplně mi zatrnulo u srdce,je dobře že někdo hájí naše národní bohatství a ještě k tomu se dá to pít:-)Super kdyby byla každá reklama tak dobrá neodcházeli by lidé od obrazovek v době reklamních brejků.
Re: Re: Tak už to běží v TV..., (Luděk, 22.07.2010 20:45) celé vlákno | reagovat
Reklamu jsem neviděl. Raději bych popíjel Prazdroj z doby, kdy si reklamou nemusel vypomáhat :-(
Re: Tak už to běží v TV..., (Standa Dusík, 23.07.2010 07:29) celé vlákno | reagovat
Možná tím budete zaskočen, ale pivo značky Prazdroj neexistuje. Pánové, kteří se teď ohánějí národním bohatstvím, tento název zrušili. Asi se jim zdál příliš český a tedy málo cool.
A neexistuje ani Radegast Birell.

Už dávno jsme věděli, že někdejší klenot českého pivovarnictví je možno nahradit i pivem z Polska či Ruska. Teď ale jeho kvalita asi klesla tak nízko, že se místo něj pije Birell a stejně nikdo nic nepozná.

Jsou pivovary, které se dokážou prosadit i bez televizní reklamy. Reklamu jim dělá kvalita výrobků. PU mezi ně ale nepatří. Odbyt si zajišťuje pomocí intenzivní mediální masáže.
Vyhledávání