Malá citace z článku "Po vlastech českých za českým pivem I":
"... A omezené značky jsou značky z pivovarů, které se nechovají podle Morálního kodexu výletu. Morální kodex výletu nehodnotí pivovary podle chuti a kvality piva, ale podle toho jak se pivovary chovají na českém pivním trhu..."
A to je přesně ten důvod, proč jsou produkty Plzeňského Prazdroje Morálním kodexem TDBR stále zakazované a omezované. Protože Prazdroj se neustále snaží nekalým způsobem koupit všechny české hospody. Ať jde se všemy svými skvělými pivy k šípku šupák jeden!
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
"... A omezené značky jsou značky z pivovarů, které se nechovají podle Morálního kodexu výletu. Morální kodex výletu nehodnotí pivovary podle chuti a kvality piva, ale podle toho jak se pivovary chovají na českém pivním trhu..."
A to je přesně ten důvod, proč jsou produkty Plzeňského Prazdroje Morálním kodexem TDBR stále zakazované a omezované. Protože Prazdroj se neustále snaží nekalým způsobem koupit všechny české hospody. Ať jde se všemy svými skvělými pivy k šípku šupák jeden!