úvod
homepage

Komentáře

článku: Bernard odsuzuje brutalitu policejního zásahu

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

marketingová strategie?, (Míra, 04.08.2005 10:09) celé vlákno | reagovat
Nevím, nevím, jestli se tahle strategie marketingové komunikace Bernardovi vyplácí a docela by mne to i zajímalo. Dost by mne zajímaly nějaké výsledky průzkumů, jestli posiluje pozitivní vnímání značky a přiřazuje k ní takové atributy, aby zvedala prodeje... Je to dost riskantní, zatahovat do dlouhodobé komunikace značky politiku. Značka je podle mne příliš dlouhodobá hodnota na to, aby byla plánovaně spojována s aktuálními politickými náladami, které se v čase dost mění. Mohlo by to paradoxně v delším horizontu způsobit opak a značku poškodit... Fakt by mě zajímalo, jak to Bernardovi funguje... Není pochyb o tom, že je to efektivní způsob z hlediska zviditelnení značky a získávání neplacené publicity, ale jaký je reálný výsledný dopad na vnímání značky? Prodává to? Začnou například nyní mladí lidé více pít Bernarda, který v tomhle konkrétním případě "je na jejich straně"? Nebo si hodně lidí naopak řekne: "ten se úplně zbláznil, kde bere odvahu jednoduše a ukvapeně hodnotit složité problémy?" A přestanou ho pak pít? Nevím, ale zajímalo by mne to hodně, jak to funguje. Já třeba patřím ke druhé skupině, ale pít ho rozhodně proto nepřestanu, je to mimořádně kvalitní pivo. Nicméně pana Bernarda za chytráka nyní už nepovažuji. Ale díky za jeho kvalitní a poctivé pivo. ...které právě chválím a dávám ostatním pozitivní referenci, takže možná to vlastně funguje...
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání