úvod
homepage

Komentáře

článku: Plzeňský Prazdroj představil novou značku MASTER

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Novinky, (Míra Šmíra, 16.04.2007 18:04) celé vlákno | reagovat
A to je úvod výrobků na trh, jaká budou za půl roku, za rok?
Kampaň na Mástry jen kopíruje uvedení Pardála (sami pivaři si vybrali, vyladili...)
Já si také už nějakou dobu myslím, že P.U. nám skutečně dělá ve světě ostudu. Bývalá to matka všech českých piv, dnes už je to cizácká macecha za jejíž existenci se člověk pomalu stydí.
Několik postřehů z víkendu v jižních Čechách:
Dva hospodští ze Šumavy mi nezávisle potvrdili, že plzeňákům vraceli PU pro jeho naprostou nepitelnost. I to co přijali však vůbec dobré nebylo, jediné co po napití zůstalo byl štiplavý pocit v hrdle.
A ještě jedna kritika, na Pardála: na etiketě vychvalovaná plnost, hořkost, krásná bílá pěna! Kdeže. Chuťově prázdný, hořkost slabá, pěna žlutá, zaručeně zcela zmizí do 15 vteřin bez ohledu na teploty. Hodně levná zbraň proti mainstreamu.
Srovnal jsem ho s krajánkem, se světlým výčepním Eggenberg z Krumlova, pardál mu nesahal ani po kolena, chutí, vůní, pěnou,...
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání