úvod
homepage

Komentáře

článku: Jak se u nás daří Heinekenu?

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Extra could, (Míra Šmíra, 16.04.2007 17:52) celé vlákno | reagovat
To je morbidní zvrácenost. Prezentovat jako úspěšnou marketingovou novinku podávání silně podchlazeného piva s efektem krásně namražené sklenice. Podle mě podchlazení piva opravdu (kromě hrdelního kataru u imunitně slabších jedinců) má jediný efekt - potlačení chutě nebo zamaskování toho, že tam žádná chuť není. Při mých degustacích se Heineken svojí "plnou" chutí a barvou pohybuje mezi nealko pivem a dia pivem.
A Géčko mají většinou všude taky velmi studené, všimli jste si? Jako by těm hospodským radili, jak na ty konzumenty vyzrát.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání