úvod
homepage

Komentáře

článku: Velké zklamání z malého piva

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Vorel, (Zbyněk Holan, 07.08.2007 00:11) celé vlákno | reagovat
Slyšel jsem od jednoho člověka v hospodě, který Kladno navštívil a Vorla si dal, že pan "sládek" je nadšenec, který si na živobytí vydělává jinak nežli prodejem piva. Hovořil přímo s panem "sládkem" píši uvozovky protože to sládek není ale houmbrůwář, který pivo vaří stylem pokus-omyl navíc prý má sníženou citlivost chuti, tj. cítí chuť asi na 20%, takže vůbec netuší, co uvařil a proto dává ochutnat pivo svým zaměstnancům !!! Naprosto unikátní ! Nevím co je na tom pravdy, ale velmi mě to překvapilo a jen jsem žasnul nad tím, co všechno je možné...

Ad vracení piva: já to dělám tak, že upozorním obsluhu na to, že pivo je např. zkyslé a to proto, aby věděli a dále ho nepodávali. Nechám však na nich jak se zachovají, jestli mi dají jiné pivo či nikolivěk. Ještě se snažím je přinutit, aby pivo ochutnali (tady nastávají tyto situace: a) já pivo nepiju říkají někteří-tady to skončí, b) ochutnají a řeknou: "mě se zdá v pořádku"- tam říkám - "já vím, že není a proto Vás jen upozorňuji, aby jste ho dál nečepovali" - jak se zachovají je pak už jejich boj, c) ochutnají a řeknou: "máte pravdu, jdu ho odrazit" a řeknou varianta ca) pivo Vám samozřejmě nepočítáme, můžeme Vám nabídnout jiné?, cb) dáte si něco jiného?(tito Vám vrácené pivo s klidem napočítají). Nijak se s nima nedohaduji, jen si pamatuji jejich reakci a podle toho se napříště zařídím). Tedy závěrem bych řekl, že je lepší upozornit - jedná se o zpětnou vazbu - a někoho třeba zajímá...
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání