Několikrát jsem špatné pivo vrátil a takřka vždy jsem toho litoval. Na mou reklamaci, že to pivo je kyselé, zkažené,... dostávám v lepším případě odpověď, že chutná přesně tak jak má (aniž by to většinou obsluha prověřila). V horším případě slýchám jízlivou poznámku ve stylu .. a pán je nějaký odborník?
Raději závadné pivo nechám a klidím se pryč. A veřejně to vytrubovat? To se do vás pak opře skupina fanatických fanoušků dotčené značky/restaurace a jste opět za vola.
V poslední době si říkám - vždyť je to jen pivo, stojí to za ty nervy?
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Raději závadné pivo nechám a klidím se pryč. A veřejně to vytrubovat? To se do vás pak opře skupina fanatických fanoušků dotčené značky/restaurace a jste opět za vola.
V poslední době si říkám - vždyť je to jen pivo, stojí to za ty nervy?