úvod
homepage

Komentáře

článku: Nezničitelné pivo

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

no..., (Jiří Kaňa, 05.10.2004 14:00) celé vlákno | reagovat
No, 11% Zlatopramen mě poslední dobou taky zrovna neuspokojuje. Jinak ale myslím, že situace VB a KH pivovarů není zas tak zlá. Ústecké pivovary byly před bankrotem a nevím o tom, že by kutnohorský pivovar před vstupem DU vzkvétal a ústečáci tomu teď učinili přítrž. Současná situace mně osobně vyhovuje mnohem víc, než kdyby třeba kutnohorský nebo velkobřezenský (to bych nesl obzvlášť těžce) pivovar nevařil. Březňák z Kutné Hory samozřejmě považuji za zvrhlost a doufám, že se jedná o výjimku.
Co se týče lounské jedenáctky - pil jsem ji točenou ještě letos v létě (tedy pokud mi výčepní nekecal... ).
Musím pouze souhlasit s připomínkami, (scorpio, 05.10.2004 09:54) celé vlákno | reagovat
To co píše kolega Tchoř a Standa jsou naprosto vystuhující informace a situaci kolem Drink Unionu popisují naprosto přesně. Měl jsem velmi rád Zlatopramen 11% a exportní zejména, dnes když ji někde ochutnám je mi po ní téměř zle. Nemá už moc společného s pivem, jde o syrop s chmelovým extraktem a je doslova ubohý a značka Březňák, která stále má jakous takous chuťovou kvalitu se nedá téměř v točeném stavu sehnat. Vyjímkou jsou v posledních dnech stánkaři, kteří točí na vinobraních a kvalitě Březňáka rozhodně neškodí. Už to tak vypadá, že kvalitní pivo se bude čepovat venku ve stáncích a "světové" značky budou nastěhovány v teplých hospodách. Ovšem podotýkám, že dám přednost venkovním prostorům :-)
Jen tak dál, pane likvidátore, (Tchoř, 05.10.2004 09:15) celé vlákno | reagovat
Chodíval jsem několikrát týdně do útulné hospůdky, kde jsem si pochutnával na skvělé lounské jedenáctce. Pak se stal Pivovar Louny součástí Drinks Union, jedenáctku přestal vařit a v hospůdce se objevila jedenáctka Zlatopramen. Prý o stupeň lepší. Její kvalita se vyvíjela takovým způsobem, že si i vychlastaní štamgasti, kteří na značku moc nehledí, vynutili změnu piva. Tak dnes mají krušovické a já míjím lokál bez povšimnutí.
Kdysi výtečný Zlatopramen se stal všudypřítomným. Má jen jednu chybu: vypít se dá jen se značným přemáháním. Zřejmě si vzal vzor z "velkých" značek. Koupíte ho v Hradci stejně jako v Brně. Ale hospůdku s Březňákem, Lounami či Dačickým aby člověk pomalu hledal s pomocí detektivní kanceláře.
Pane likvidátore Hagane, jen tak dál. Kupte další pivovar, do jeho regionu nacpěte Zlatopramen a veďte dál své lokálně patriotické projevy. Z rozhovoru s vámi opravdu čiší skromnost. Bez takových lidí, prostých chvástání, by se naše ekonomika opravdu zhroutila.
Kutnohorský Březňák, (Standa, 28.09.2004 09:13) celé vlákno | reagovat
....domácí značky budeme i nadále dodávat patriotům jako originál vařený "doma"....
Samozřejmě, že si počínají efektivněji. Byla by blbost vařit Březňáka 14 ve Velkém Březně, jednodušší je nalepit etiketu s Zippichem na kutnohorskou lahev. Název pivovaru ale napíšeme tak malým písmem, aby se nedal přečíst, a spotřebitelům budeme dál rvát do hlavy kecy o patriotismu.
Hagane, je mi z tebe na blití !
Vyhledávání