úvod
homepage

Komentáře

článku: Gambrinus, pardon Patron

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Kdo opravdu pozná?, (Zdeněk Šádek, 30.09.2015 12:07) celé vlákno | reagovat
Viděli jste pivní test? Ve slepých testech kole 40% pozná to své pivo a to může být i náhoda. O čem je Patron? Jednoduchá obrana na útoky proti úspěšné pivní značce. Napadlo Vás, že pokud má v naší kotlině někdo úspěch (každé třetí až čtvrté pivo vypité v ČR je Gambrinus) tak je mu to třeba osladit? A to už léta dělá kde kdo. Já sám piju Gambrinus více jak 20 let a občas jsem si pod masáží rádoby znalců připadal jako bych byl prašivej. Takhle mi češi odměnujeme úspěch. A Patron dokázal jen to, že pokud nedáte na řeči, nenecháváte se masírovat až osobními útoky, zastavíte se a prostě se jen zamyslíte. Chutná nebo ne? Kdo bude chtít dokázat, že Američani nikdy nepřistály na Měsíci určitě si najde argumenty. Stejné je to s reklamním spotem Patron. Nebyl jsme u natáčení klipu a je mi jedno jak byl natočen. Zkusil jsem ve své oblíbené hospodě postavit tři pivka na stůl a hodil do placu otázku. Co Vám chutná? A kupodivu i Gambrinus chutnal. Každý podle svého a nesuďme podle toho jestli je velký, malý, úspěšný nebo minipivovar. Nechme prostor a nepomlouvejme. Bude nám všem u pivka lépe. Nebo to už neumíme?
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání