Komentáře
článku: www.bernard.cz – vzorná ukázka firemních webových stránek
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit komentáře:
podle času
Jít okolo a plivnout si, to je velmi jednoduché. Zkusil jste někdy udělat webové stránky? Přemýšlel jste, jak tam dát co nejvíce informací a přitom nezahltit čtenáře? Jak stručně, jasně a někdy i zkratkovitě je potřeba se vyjádřit?
Já to zkusil, já to dělal a věřte mi, že to je složitější a zdlouhavější, než kritizovat již hotovou věc.
A co se týče nápadu "pivo jako šperk". A proč ne? Jde o to zaujmout cílovou skupinu a tady si oproti vám myslím, že je to trefa do černého.
Já to zkusil, já to dělal a věřte mi, že to je složitější a zdlouhavější, než kritizovat již hotovou věc.
A co se týče nápadu "pivo jako šperk". A proč ne? Jde o to zaujmout cílovou skupinu a tady si oproti vám myslím, že je to trefa do černého.
Odpověď na první otázku: ano. Na druhou otázku: ano. Na třetí otázku: ano. Dodatek: jediný netechnický problém byl vždy jen příkaz vrchnosti typu: "musí tam být tohle a takhle, protože marketingové oddělení si vymyslelo analýzu..." etc.
Pivo jako šperk - ať si je. Příště bude kedlubna jako šperk. Proč ne, v dnešní době, kdy se takzvané celebrity oblékají do flákoty masa, jistě najde poživatelný šperk svojí cílovou skupinu. Jen jsem si dovolil vyjádřit svůj jistě nemoderní a buranský názor, že se mě to neoslovuje. Jelikož Vás moje subjektivní kritika zasáhla natolik, je že ji považujete za sprosté plivance, pokusím se zde již žádný názor nezveřejňovat.
Pivo jako šperk - ať si je. Příště bude kedlubna jako šperk. Proč ne, v dnešní době, kdy se takzvané celebrity oblékají do flákoty masa, jistě najde poživatelný šperk svojí cílovou skupinu. Jen jsem si dovolil vyjádřit svůj jistě nemoderní a buranský názor, že se mě to neoslovuje. Jelikož Vás moje subjektivní kritika zasáhla natolik, je že ji považujete za sprosté plivance, pokusím se zde již žádný názor nezveřejňovat.
Vyhledávání
Vždycky jsem si myslel, že pivo je především chutná a výživná potravina a on je to přitom jenom šperk na efekt :-) Tahle kampaň se mi moc nelíbí, ale což, aspoň je to něco jiného než obvyklé "vaříme podle pravěké tradice a tajného receptu Prvního sládka".
Záložka "čím se odlišujeme" dle mého názoru neobsahuje nic, co by stálo za řeč, je to jen tuctové chvástání, kterak je Bernard úplně nejvíc nejlepší a podobnou pasáž má na webu skoro každá firma. Krom toho je hezké, chlubit se poctivým postupem výroby, jen na poslední řádek by to chtělo dopsat "a do piva vám nakonec natočíme trochu sifonu."
Perfektní je mapa s dostupností výrobků. Konkrétně u Bernarda sice trochu zbytečná, neboť jej prodávají takřka všude, ovšem většině regionálních výrobců by jen prospěla. Dopátrat se, kde je možno za nějaký výrobek utratit peníze, je leckdy nadlidský úkol.