úvod
homepage

www.bernard.cz – vzorná ukázka firemních webových stránek vytisknout článek

Přidáno: 26. ledna 2011  •  Autor: Roman Holoubek
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 5236x

Pivovar Bernard, respektive kolektiv pracovníků pivovaru a sladovny Bernard, spustil novou podobu webových stránek prezentujících aktivity společnosti. Nejsem z těch, kteří zásadně jen chválí to své. Neostýchám se pochválit i druhé, je-li za co. A v přípa

 

Pro kamenný obchod byla a je vždy důležitá výloha. Výloha musí zaujmout kolemjdoucího. Výloha na to má jen jednu až dvě sekundy, aby přesvědčila chodcovy oči – spočiň na mně déle, zastav se, vejdi dovnitř, najdeš u nás něco co hledáš, co chceš, vejdi, vejdi … Dobře udělaná výloha zláká potenciálního zákazníka ke vstupu do prodejny a pak už záleží na vnitřním uspořádání prodejny, na atraktivitě a na personálu, zda dojde „ke splynutí duší“ a k následnému obchodu.

Razím názor, že webové stránky na cokoli jsou jako výloha obchodu. Jen ten obchod není v místě pobytu sedícího zákazníka, ale je virtuální a přeci v konečném důsledku skutečný. Proto i webové stránky mají za úkol zaujmout oči klikajícího klienta na klávesnici.

A jak je na tom nový web Bernarda?

Předně grafika, to je sice otázka vkusu, ale současné vyvedení webových stránek majících za základ již letitou reklamu „pivo jako šperk“ je pro mne velmi zdařilou a vkusnou ukázkou s příjemnými nenásilnými barvami a zdařilými fotografiemi.

Rychlé načítání a žádné složité flashování jsou také předností. Kdo by chtěl v dnešní uspěchané době dlouhodobě vyčkávat na rozbalení stránek jen pro nějaký efekt grafika a designéra stránek?

Chválím velmi přehledné uspořádání, krátké stručné texty, doplňující kvalitní fotografie. Jedna kapitola zní „Čím se odlišujeme“. Ano, proč bych měl zrovna koupit tento výrobek, jaký je rozdíl oproti jiným?

Každý si najde jen to, co jej zajímá. Chcete vědět, co vyrábí, jaká ocenění získaly jednotlivé produkty, jaká je jejich charakteristika? Nebo vás zajímá stručný a přehledný popis výroby sladu a výroby piva? Exkurze? Bernard fest? Proběhnuté reklamní kampaně a tiskové zprávy? Nebo si chcete prolistovat virtuálně, dle mne skvělým, magazínem Vlastní cestou s povedeným efektem listování stránek? Je toho hodně a více najdete na www.bernard.cz.

Ale na jednu záležitost bych ještě rád upozornil a tou je kapitola „Značkové prodejny“. Je na ní přehledná mapka nejen se značkovými prodejnami a velkoobchody, ale také i seznam obchodů s lahvovým Bernardem. A skutečně, našel jsem tam všechny obchody v místě svého bydliště i působiště a jsou kompletní a to dokonce i s možným výběrem jen konkrétního druhu piva.

Vskutku následováníhodný počin. Znám množství pivovarských webů kde se člověk dozví marketingové zprávy, může si zahrát hry, účastnit soutěží, ale aby se přehledně, jasně a stručně dozvěděl vše podstatné o pivu, firmě a jejích aktivitách, to už tak časté nebývá.

Snad jen jedna věc není dotažená do konce. Pokud vám není 18 a na úvodní stránce tuto ikonu poctivě odkliknete, dostane se vám vtipně následující odpovědi: “Litujeme, obsah webu je přístupný od 18 let a v USA od 21 let. Využijte naší nabídky nealkoholických piv.“ A tady mohla následovat prezentace všech nealkoholických piv. Nu což, třeba ji na základě tohoto blogu doplní a mě vzroste ego a budu nosit nos tak vysoko, jak to jen půjde. :-)

Tož tak …

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 3 komentáře, poslední komentář: 28.01.2011 12:11 Komentovat
Re: Jít okolo a plivnout si ... kolemjdoucí28.01.2011 12:11
Odpověď na první otázku: ano. Na druhou otázku: ano. Na třetí otázku: ano. Dodatek:...
Jít okolo a plivnout si ... Roman Holoubek27.01.2011 18:29
Jít okolo a plivnout si, to je velmi jednoduché. Zkusil jste někdy udělat webové stránky?...
Bernard... kolemjdoucí27.01.2011 09:14
...má stránky vkusné a hlavně funkční a to se počítá. Vždycky jsem si myslel, že pivo...
Vyhledávání