Komentáře
článku: Koupím pivovar. Značka: rychle
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Herold nemá bohužel vůbec nic. Nemá trh, je to skoro rozpadlá budova, podinvestovaná, kdo by to kupoval, by byl blázen. Myslím a obávám se, že jeho dny jsou sečteny.
To samé by se ještě před cca 3 lety dalo říct třeba o Rohozci a dneska jde taky nahoru. Herold jako značka potenciál má , když do ní někdo schopnej zainvestuje. Poslední majitel se prostě jenom vykašlal na důležitej trh kolem komína a jel jen export. Pivovar je normálně provozuschopnej , jenom standardně zanedbanej jako třeba v Krásném Březně nebo Klášteře.
Pivovar nemá jméno.
A pokud, tak spíše špatné. Místní jej znají ještě jako Čápovar a nepijou jej.Zkuste si zajít na Březnické v jeho rodišti a okolí. Moc hospod nenajdete. Mám známého bydlícího pár kiláků od něj a vždy se diví, že si chci něco takového koupit.
Takže Herold nemá zainvestováno, nemá jméno, nemá trh - co s tím?
Jen na velké tradici, historických budovách a současném jméně mezi pivními fajšmekry nemůže stavět. Tudíž bez velké dotace potenciálního kupce je to s ním špatné.
A pokud, tak spíše špatné. Místní jej znají ještě jako Čápovar a nepijou jej.Zkuste si zajít na Březnické v jeho rodišti a okolí. Moc hospod nenajdete. Mám známého bydlícího pár kiláků od něj a vždy se diví, že si chci něco takového koupit.
Takže Herold nemá zainvestováno, nemá jméno, nemá trh - co s tím?
Jen na velké tradici, historických budovách a současném jméně mezi pivními fajšmekry nemůže stavět. Tudíž bez velké dotace potenciálního kupce je to s ním špatné.
No tak u 80% pivařů nemá jméno skoro žádnej menší pivovar.Co není v reklamě je nějakej místní patok, takže tak bych to nebral. Krachující Rohozec na tom byl nedávno úplně stejně, nebo neznámý Svijany před cca 10 lety, na který by si nikdo nevsadil korunu, Vratislavice ,kde začínali s Konrádem úplně od nuly, Humpolecký Orlík a Zálesák a dalo by se pokračovat. Je to jen na schopnosti majitele. I v Březnici šance je , ale chce to se zaměřit na okolní region .Export by měl bejt už jen bonus navíc. Tak to bylo před 100 lety a mělo by to tak fungovat i dneska. Podporovat místní lokální akce, udělat pár pěknejch hospod pro normální pivaře kde bude solidní výtoč a ne navoněnou pivovarskou kavárnu na statku , kde se točí do 0,4 , normální pivař tam nezajde a výtoč je 00 nic. Když není ve městě a okolí solidní nabídka tak není ani poptávka.
On nedávno kolegové skončili na služební cestě v Březnici a přesto, že byli v hotelu pod komínem nenašli v celé obci místní pivo. To mě připomíná Svijany před jedenácti lety v obci pivovar a kromě stánku u brány otevřeného v pracovní době žádná restaurace v nedohlednu. Vše se dá napravit.
Regionální piva z malých pivovarů nejsou v místech svého vzniku oblíbená, neb taměšjší obyvatelstvo je blbé, živí je klamavá reklama a možná i trochu závidí.Partiotismus je dnes již sprosté slovo a tak náš pivní trh vypadá přesně tak, jak ho chtějí mít antipivní podnikatelé.Je zajisté frusrtujícím zážitkem bloudit po pivovárečné obci a s neochotnou pomocí místních obyvatel hledat onehdy kvalitní regionální značku. Při troše snahy však lze často dosáhnout uspokojivých výsledků a a s tím i chutného, neprávem opomíjenho moku. Důležité je nerezignovat v první nálévárně ve stínu zlověstné pípy, která chrlí zahraniční močky s kukuřicí a rýží,nýbrž vytrvat v hledání hospod s potěšitelněšjším sortimentem.Nepřátelé jsou stále velice silní a navíc jsou ve svém zdraví škodlivém, avšak ryze asertivním chlastání zběhlí i podporováni.Pokuste se jim vysvětlit zdravotníhazard spojen s takovýmto počínáním a ukažte jim nejkratší únikovou cestu k dobrému pivu.
Denně alespoň jeden poctivý ležák, denně alespoň jeden přeprogramovaný piják!
Denně alespoň jeden poctivý ležák, denně alespoň jeden přeprogramovaný piják!
To není až tak úplně pravda. Jsou regiony, kde lidé na své pivo pořád hrdí. Ani mezi mnoha mladými lidmi to není tak hrozné.
Nedávno jsem se bavil se svou bývalou spolužačkou (22 let) která se podílí na pořádání malého hudebního festivalu v západních čechách. MÁ na starosti občerstvení. Loni tam sehnala na točení Žatec 11, není to žádná znalkyně piva, ale chtěla levné pivo. Jak říkala, pivo bylo dobré a lidem chutnalo, jenže letos na festiovalu bude už točit Gambrinus! Proč, ptal jsem se logicky. Odpoveď: "ten pivovar (Žatec) je úplně blbej. Nedá se s nima na ničem dohodnout. To Gambrinus nám všechno zařídí, půjčí, doveze, prostě všechno v klidu. Takže budeme točit Gambrinus, protože se o nás postarají."
Takže přátelé pivaři, už víte, kde je problém?
Nedávno jsem se bavil se svou bývalou spolužačkou (22 let) která se podílí na pořádání malého hudebního festivalu v západních čechách. MÁ na starosti občerstvení. Loni tam sehnala na točení Žatec 11, není to žádná znalkyně piva, ale chtěla levné pivo. Jak říkala, pivo bylo dobré a lidem chutnalo, jenže letos na festiovalu bude už točit Gambrinus! Proč, ptal jsem se logicky. Odpoveď: "ten pivovar (Žatec) je úplně blbej. Nedá se s nima na ničem dohodnout. To Gambrinus nám všechno zařídí, půjčí, doveze, prostě všechno v klidu. Takže budeme točit Gambrinus, protože se o nás postarají."
Takže přátelé pivaři, už víte, kde je problém?
Taky mi přijde , že se některý pivovary ani moc nesnažej. Známej pracoval před lety v německu a když měli oslavu , tak jim z malýho pivovaru přivezli k asi jen 2 sudům k zapůjčení i skládací stolky , lavice a i půlitry. Ne kelímky!! Tak vypadá konkurenční soutěž a péče o zákazníka v praxi.
Vyhledávání