Regionální piva z malých pivovarů nejsou v místech svého vzniku oblíbená, neb taměšjší obyvatelstvo je blbé, živí je klamavá reklama a možná i trochu závidí.Partiotismus je dnes již sprosté slovo a tak náš pivní trh vypadá přesně tak, jak ho chtějí mít antipivní podnikatelé.Je zajisté frusrtujícím zážitkem bloudit po pivovárečné obci a s neochotnou pomocí místních obyvatel hledat onehdy kvalitní regionální značku. Při troše snahy však lze často dosáhnout uspokojivých výsledků a a s tím i chutného, neprávem opomíjenho moku. Důležité je nerezignovat v první nálévárně ve stínu zlověstné pípy, která chrlí zahraniční močky s kukuřicí a rýží,nýbrž vytrvat v hledání hospod s potěšitelněšjším sortimentem.Nepřátelé jsou stále velice silní a navíc jsou ve svém zdraví škodlivém, avšak ryze asertivním chlastání zběhlí i podporováni.Pokuste se jim vysvětlit zdravotníhazard spojen s takovýmto počínáním a ukažte jim nejkratší únikovou cestu k dobrému pivu.
Denně alespoň jeden poctivý ležák, denně alespoň jeden přeprogramovaný piják!
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Denně alespoň jeden poctivý ležák, denně alespoň jeden přeprogramovaný piják!