Při premiéře předloni jsem neměl šanci, vloni jsem už ochutnal a byl zklamán. Nejen, že nebylo v barvě vůbec zelené, ale jen lehounce "šmrncnuté", ale chuť byla zcela fádní a nezajímavá. Docela jsem litoval, že jsem tu štrapáci za ním podstupoval.
Letos jsem ochutnal taky a je tu značná změna k lepšímu. Už v barvě, která je letos konečně skutečně zelená, ani chuť není tak mdle nezajímavá. Na druhou stranu, víc než jeden půllitr jsem neměl potřebu pít.
Celkově mi to přesně zapadá do strategie nadnárodních pivovarských gigantů, jakým je Heineken. Připravit něco relativně (ale ne nějak moc) zajímavého a pak okolo udělat příslušný mediální ruch.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Letos jsem ochutnal taky a je tu značná změna k lepšímu. Už v barvě, která je letos konečně skutečně zelená, ani chuť není tak mdle nezajímavá. Na druhou stranu, víc než jeden půllitr jsem neměl potřebu pít.
Celkově mi to přesně zapadá do strategie nadnárodních pivovarských gigantů, jakým je Heineken. Připravit něco relativně (ale ne nějak moc) zajímavého a pak okolo udělat příslušný mediální ruch.