Není to tak jednoduché (černobílé) jak píšete.
Jde především o peníze a pak o sílu marketingu pro většinu (velkou výjimkou jsou čtenáři svetapiva.cz) lidí. A proč se někde daří "bránit" více než jinde? To by bylo na samostatnou studii, ale vliv na to má i tradice místa, lidé v místě, hostinský, a připomenu zase peníze, ale trochu jinak. Budete-li prodávat hostinskému desítku za 6,20 a dvanáctku za 8 Kč, pak je větší šance, že Vám bude věrný, když G 10 dostane za podstatně vyšší peníz. Ale jak chcete mít na trvalý rozvoj při takovýchto cenách? Odečtěte si z nich DPH, spotřební daň, náklady na suroviny, energie, mzdy a další režie - kolik vám zbyde na rozvoj?
PS: uvedené ceny jsem si nevycucal, ale jsou běžně dostupné na internetovém ceníku jednoho nejmenovaného pivovaru, který je okolo komína silný.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Jde především o peníze a pak o sílu marketingu pro většinu (velkou výjimkou jsou čtenáři svetapiva.cz) lidí. A proč se někde daří "bránit" více než jinde? To by bylo na samostatnou studii, ale vliv na to má i tradice místa, lidé v místě, hostinský, a připomenu zase peníze, ale trochu jinak. Budete-li prodávat hostinskému desítku za 6,20 a dvanáctku za 8 Kč, pak je větší šance, že Vám bude věrný, když G 10 dostane za podstatně vyšší peníz. Ale jak chcete mít na trvalý rozvoj při takovýchto cenách? Odečtěte si z nich DPH, spotřební daň, náklady na suroviny, energie, mzdy a další režie - kolik vám zbyde na rozvoj?
PS: uvedené ceny jsem si nevycucal, ale jsou běžně dostupné na internetovém ceníku jednoho nejmenovaného pivovaru, který je okolo komína silný.