úvod
homepage

Komentáře

článku: Heineken ala Paco

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

V pohode.., (grab.srab, 06.11.2006 22:47) celé vlákno | reagovat
Lahev vypada jako nabojnice z kulometu...jednoduchy tvar nepreplacana etiketa - libi se mi. A pivo samotny taky neni zase tak špatný jak píšete.
Budoucnost v Holandsku patri aluminiu, (Petr-K, 05.09.2006 07:53) celé vlákno | reagovat
A proc se teda prechazelo z hlinikovejch sudu na nerez?

U Hainekenu jdou evidentne proti proudu od inertniho skla zpet
k hliniku. Ale kluci v baru budou urcite in. Skoda, ze se neprokazal vliv hliniku na Alzheimra :)
Konkrétní výrobce?, (Tchoř, 16.08.2006 07:56) celé vlákno | reagovat
Je někde uvedeno, odkud k nám tyto trendy, in, luxusní a exkluzívní piksly s prémiovým obsahem proudí? Jsou také Made in Poland jako ostatní Heineken, určený pro české gurmány, nebo nás jimi obdarovává jiný úspěšný člen rozsáhlé nadnárodní rodiny? Nejsem asi znalec, jmenovanou značku jsem (naštěstí) naposledy požil jako neznalý mladík před 14 lety na vandru v Řecku.
Obal, ne obsah, (honza, 15.08.2006 18:44) celé vlákno | reagovat
Jak jsem psal v clanku, zaujal me obal, nikoliv obsah. I kdyz jsem samozrejme tusil, ze prave obsah bude tercem vasich diskusnich prispevku.

Jenom pro pripomenuti - az tretin alid u nas pivo nepije. Statisticky to nevim, ale je urcite velka cast, ktera da prednost obalu pred obsahem. I kdyz ja se spis radim do skupiny, ktera preferuje obsah pred obalem, tento me zaujal. Proto jsem zaradil TZ s mym komentarem jako clanek.
Design a praxe, (Martin, 15.08.2006 14:50) celé vlákno | reagovat
Láhev (je-li to vlastně láhev?) je skvělá a design vynikající. Obsah je jiná věc. Design i materiál tu výborně slouží použití - totiž poflakovat se s takovým pivem v ruce po baru či klubu. Je to lehké, praktické, nerozbitné a estetické. Opravdu výborná ukázka toho, jak moderní design řeší praktické otázky při používání výrobku. Je pochopitelné, že tahle lahev není určena všem a nebude v basách v sámoškách. Má „své“ lidi a „svoje“ prostředí. A tam se hodí perfektně.
Obal a ekologie, (Roman Holoubek, 15.08.2006 12:12) celé vlákno | reagovat
V tom musím s Weetkem souhlasit. Podívám--li se na věc z tohoto úhlu pohledu, pak je nejvíce ekologická výroba a balení piva v tanku, následuje KEG a pokračuje vratná skleněná láhev. Až na tank, tak v tomto pořadí také preferuji i já své nákupy. (Tank jsem vyloučil, protože v mém okolí jsou tanky plněné jen pivy, která nevyhledávám.)
Inovace bez legrace, (Weetek, 15.08.2006 11:44) celé vlákno | reagovat
Ten design je rozhodně zajímavý a pozoruhodný, odborník na obaly žasne, laik se diví. Obsah takhle "cool" lahve je jiná stránka věci a je pochopitelně smutné, že pro tohoto konkrétního výrobce asi i stránka druhořadá. Jako spotřebitel s určitým názorem na mezinárodní piva daného typu asi po téhle novotě nesáhnu, jako člověk s trochou ekologické citlivosti se navíc musím zeptat: jak je takovýhle obal náročný na výrobu? co spotřeba energie, recyklovatelnost? Asi zbytečné otázky, protože "mladí lidé s moderním stylem života, orientovaní na styl, image a úspěch" asi tohle dvakrát moc neřeší a v exkluzivních barech, klubech a diskotékách bych speciální koše na hliníkové obaly hledal marně. Další důvod, proč říct nadnárodnímu pivovarníkovi svoje spotřebitelské NE.
fuj, (Dan, 15.08.2006 10:56) celé vlákno | reagovat
Tak takový obal mne u piva přímo odrazuje. Hnusné pivo se musí balit do atraktivních obalů, neboť obal prodává... Ovšem spojovat pivo s aluminiovou lahví, to je jak kdyby se v hospodě točilo do nerezových půllitrů.
Na někoho to možná působí kladně, mně to přímo odpuzuje.
Raději v obchodě sáhnu po klasické láhvi, stejně jako v hospůdce si vychutnám klasiku v klasickém půllitru.
A vůbec mi nevadí že mé pivo má kratší skladovací dobu a nedostanu k němu blikátko....
zajimave, (Njorloj, 15.08.2006 09:24) celé vlákno | reagovat
Jako reseni je to moc zajimave a lakave - design hodne pritahuje a tohle se jim proste povedlo, me se to libi.

Na druhou stranu mi to prijde skoro jako pravidlo, cim hezci design, tim prisernejsi obsah, takze kdyz navstivim market, saham po klasicke flasce a da se rict, ze se skoro nelze zmylit, v new obalech a espesl designech je z valne vetsiny humus...:-) takze i z tohoto hlediska je to vlastne dobre, ze se tyto piva takto vyhrazuji :D
nic moc, (Martin Borský, 14.08.2006 22:44) celé vlákno | reagovat
Při výběru piva se snažím orientovat především podle skutečné hodnoty nápoje a nové lahve a jiné "in" obaly mě opravdu nechávají chladným. Asi bych měl vysvětlit, co je pro mě u piva "skutečná hodnota". Na rozdíl od velkoprodejců mě ani tak nezajímá trvanlivost piva. Samozřejmě, že nanejvýš oceňuji chuť a jistou originalitu jednotlivých piv.
Jistě mými favority nejsou: Gambrinus - nejprodávanější a nejodfláklejší pivo v čechách, Krušovice - nepovedené pivo z nové pivní krušovické fabriky, Stella Artois - originální belgická kvalita, podpořená kukuřičnou náhražkou ječného sladu, originálně vařená v Bráníku, atd., atd.
Na zdraví se skutečně dobrým pivem!
Ano, (Roman Holoubek, 14.08.2006 14:47) celé vlákno | reagovat
Špičkový design, včetně minimalistického pojetí grafiky s dnes již sice zaběhlým, ale stále ještě IN vertikálním písmem.

Ač nemám rád plechovky, ač mi Heineken lager vůbec nechutná - toto musím ocenit.
Nic moc, (petr, 14.08.2006 13:01) celé vlákno | reagovat
když neumí zaujmout dobrým pivem tak se snaží zaujmout aspoň obalem... ale na té fotce teda nijak zázračně nevypadá...
FUJ!, (Tchoř, 14.08.2006 08:51) celé vlákno | reagovat
Je to hnus stejně jako celej Heineken
Vyhledávání