úvod
homepage

Komentáře

článku: Tak takhle tedy ne!

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

To: JK, (Ondra Koucký, 01.08.2006 18:24) celé vlákno | reagovat
- musim uznat, ze jsi mne malem dostal (letos jiz podruhe viz. clanek z 1.4. - asi jsem prilis duverivy trouba)
Pekne, pekne...
- at zije mleko, treba se jednou v hospodach dockame vycepnich tanku na mleko... :-)
Stop smajlíkům!!!, (Zbyněk Holan, 01.08.2006 11:08) celé vlákno | reagovat
Prosím vrchního propagandistu JK, aby také zařadil do programu PODTEXTU boj proti smajlíkům, kteří jsou velmi škodní a svádějí občany k alkoholismu!!! (studii mi poskytla společnost pro výzkum veřejného mínění - Untertext, s.r.o z Brna). Děkuji.
Ano, (Roman Holoubek, 31.07.2006 15:41) celé vlákno | reagovat
Díky za vznik nového sdružení. Myslím, že Podtext je to pravé sdružení, které může (zatím jen v českém měřítku) spasit lidstvo od alkoholismu.
Plně jej podporuji. Prosím o poskytnutí čísla účtu, kam můžu poslat sponzorský příspěvek.

PS: a také nemám rád smajlíky, proto zde žádný nenajdete - i proti nim bychom měli bojovat - vždyť máme krásnou češtinu a vy do teho plantáte takové anglikánské nesmysly :-)
negativní reklama?, (Martin Štros, 28.07.2006 13:55) celé vlákno | reagovat
V tomto případě naše příspěvky v diskusi v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ Gambrinusu NEPOMÁHAJÍ, naopak, spoustu Géčkařů co to čte si uvědomí, že to jejich pivo stojí za ho*** !!!
Přiznám se, že sám jsem před delší dobou, začal Gambáč nenávidět i díky tomuto serveru a komentářů pod články! Tohle je totiž negativní reklama v tom, že zpochybňuje samu podstatu výrobku (kvalitu piva) a to snad žádného spotřebitele nemůže přimět ke koupi.
Naopak negativní reklama u Platana naútočila na podstatu (pivo), ale okrajovou záležitost (pivní soutěž), což většině konzumentů nevadí a tudíž je neodradí od koupi piva, ba právě naopak přiměje je k tomu, protože o té značce slyší.
Negativní reklama, (Jarin, 28.07.2006 10:42) celé vlákno | reagovat
Napsal jsem pouze ironickou poznámku do debaty a ne negativní reklamu.A řekl bych,že tato poznámka opravdu neovlivní zisky Plzeňských pivovarů.
Btw.kdyby byl konzument ovlivňovaný negativní reklamou na Gambrinus SVĚTEM PIVA,tak by asi skrachovaly všechny ostatní pivovary.Neboť tento mamut je tady často a bez pardónu propírán.
Ps.Já smajlíky používám taky jen minimálně....
To Jarin a Martin, (Chody, 28.07.2006 08:13) celé vlákno | reagovat
Asi budu zaostalý v tom, že se vyjadřuji jen slovy a případně znaménky na konci vět. Prostě mi (grafičtí) smajlíci nepřirostly k srdci a zvlášť tyhle podivné shluky znaků.
Jinak i negativní reklama je reklamou a tím i my onomu G-hnusu děláme reklamu. Stejně jako se pivovar Platan dostal díky své pětitisícové pokutě do celostátních médií.
Gambrinus, (Jarin, 28.07.2006 07:39) celé vlákno | reagovat
To Chody:Patřím k těm,kteří se snaží Gambrinusu velikým obloukem vyhnout.I kdyz se mi letos podařilo 3 kousky pozřít.Holt nebylo nic jiného a byla žízeň.
kultovní združení, (Colega, 28.07.2006 00:16) celé vlákno | reagovat
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

jiinak mi reklama vůbec nic neříká, ale tohleto spolení na jistou nejmenovanou "organizaci" sedí

bravo, vrchní orgáne!
Ať žije PODTEXT !, (Martin Štros, 27.07.2006 20:41) celé vlákno | reagovat
Chody jsi slepý, nebo si ty tři smajlíky nepochopil ??? :-)
Jinak na Berku tuberku, kokotovi jednomu, vystudovanej právník nemá co dělat a myslí si, že spasí svět, mladej a blbej, fuj tajksl... ať žije pivko, doufám že si tu rozčilení nevyliju ten pullitr Samsona.
To Jarin, (Chody, 27.07.2006 14:40) celé vlákno | reagovat
Pán je humorista?!
:-), (Martin Štros, 27.07.2006 13:02) celé vlákno | reagovat
:-)))
Gambrinus, (Jarin, 27.07.2006 12:35) celé vlákno | reagovat
Kdyby jste radši místo toho poradili,kam jít na dobře ošetřený Gambrinus :-) :-) :-)
Smrt otvíráku, (mmako, 27.07.2006 09:54) celé vlákno | reagovat
Jenom dodám, že odporné dílo Smrt otvíráku mělo ještě předehru - nebohý nástroj, který se nakonec propil až suicidiu, v ní byl postaven do role nezaměstnaného s trapnout cedulí "Hledám práci, Plzeň a okolí"...

Jednak je to rána pod pás sociálním snahám současné vlády, druhak je to odporná manipulace, protože dnes práci mohou mít všichni a kdo ji nemá, má dávky a klid. Je to prostě nepřípustné a ani tito reklamní agenti přisluhovači se svým odporným parazitováním na současné dělnické třídě a svojí trapnou a hyenistickou snahou o tvorbu zisku nás nezastaví.

Kde se dá sehnat přihláška do vašeho sdružení?
ouuu, (Njorloj, 27.07.2006 09:04) celé vlákno | reagovat
supeeer, pobavilo moc...pan Berka se stava legendou :D :D :D
...text, (Chody, 27.07.2006 08:32) celé vlákno | reagovat
To marcev: Jestli sleduješ pivní dění, tak jistě víš, že se jeden takový blázen skutečně našel a to v Brně.
Jinak chválím Jirku za skvělou parodii na pohnutí ...text!
Dík, (marcev, 26.07.2006 12:10) celé vlákno | reagovat
Teda na chvíli mi zatrnulo, že by se našel fakt nějaký blázen, který by to myslel vážně. Gratuluju a přeju mnoho dalších úspěchů při vytváření klenotnice, vlastně senkruvny české reklamy.
Vyhledávání