Nevím, za který řetězec hovoříš ani jakou tam zastáváš pozici a jaký máš tímpádem o celé situaci přehled, ale popravdě, moc Ti nevěřím. Za prvé Prazdroj zmiňovaný leták velkým obchodním řetězcům vůbec nedistribuoval, s řetězci se jedná jinak. Léták šel celému nezávislému obchodu - tedy drobným obchodníkům. Takže mi připadá divné, když říkáš, že jste manuál na třídění lahví u vás v řetězci dostali. Ale především někteří mluvčí obchodních řetězců veřejně přiznávají, že řetězce s výkupem a tříděním nových lahví problém mají. Např. tisková mluvčí Carrefouru Jana Havlíčková v pátečním zpravodajství na ČT1 nebo už 20. února uvedly HN, že záplava nových lahví dělá problémy Carrefouru, Makru, Aholdu a Delvitě.
Vycházím z toho, že tiskoví mluvčí mají větší přehled o celé situaci než běžný olomoucký zaměstnanec jedné prodejny.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vycházím z toho, že tiskoví mluvčí mají větší přehled o celé situaci než běžný olomoucký zaměstnanec jedné prodejny.