Komentáře
článku: Malé zamyšlení v předvečer Velkého lahvového třesku
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Měl bych k tomu snad jen jednu poznámku, která se ale přímo netýká lahví. Včera jsem se vypravil do Pivní pohotovosti Staropramenu právě kvůli tomu, abych zakoupil ta nová balení – ještě je ale nemají. Byl jsem docela překvapen, že ohledně nových obalů dělá nejen Staropramen takový humbuk, ale vůbec nikde neprezentuje, že začal vařit (případně znovuobnovil výrobu) Braníka dvanáctky. Chápu, že poučky marketingu říkají, obal se hodně (neúměrně) podílí na prodejnosti daného produktu, ale také stejné poučky říkají, že výrobky a zvláště nové je nutno propagovat, zvláště při zavádění na trh. Ještě jsem ho ale nechutnal, nicméně předpokládám, že ničím výrazným nezaujme…
Vyhledávání