Komentáře
článku: Malé zamyšlení v předvečer Velkého lahvového třesku
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Tento vcelku apokalyptický výklad bych nebral zas tak vážně. Do zelené lahve přejde sotva ještě nejaký pivovar, jestli jeden nebo dva, to je jedno. Velké pivovary mají peníze, proto investují do obalu, protože co prodává produkt ? Z valné většiny obal, nikoliv obsah. Já si svoje najdu a běžný pivař, ať si kupuje podle obalu, to mě netrápí. Že systém bude dražší ? Však teď už je drahý, dva další pivovary v zeleném to nezmění. Myslíte si snad, že když Staropramen jde do zeleného jako značka, že půjde do zeleného komplet jako skupina ? To asi těžko. A pokud tento jev podpoří zvýšení produkce do plechu, já to jen kvituji. Osobně chodím stejně spíš jen na točené a pokud si koupím "na doma po obědě", uvítám regiony v plechu.
Vyhledávání