úvod
homepage

Komentáře

článku: Gambrinus, nejoblíbenější pivo českých médií

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle vláken

Pochybná anketa, (Tomas, 19.10.2004 15:42) celé vlákno | reagovat
Opravdu nevím, jak může zlepšit image českého piva chuťově nevýrazný Gambrinus. Navíc praktiky plzeňského pivovaru jsou mírně řečeno neetické a přítomnost Gambrinusu v naprosté většině českých hospod a restaurací mě čím dál častěji nutí pít cokoliv jiného jen ne pivo.
Účel anket, (Petr Pavlas, 05.10.2004 10:05) celé vlákno | reagovat
Všechny ankety jsou určeny pouze k tomu, aby zesilovaly účinky reklamy - "aby čert sral na větší hromadu"(řečeno lidově). Je totiž pochopitelné, že když se něčeho prodá řádově víc, tak to také musí mít své konzumenty a ti pro tento výrobek hlasují. Loni pořádala anketu o pivu MfDNES (dopadla stejně), ale když jsem počty hlasů vydělil výstavem, zjistil jsem, že drtivá většina značek má tento poměr téměř navlas stejný ! Výjimkami (takže vlastně vítězi v popularitě) s více než dvojnásobnou hodnotou byli pouze: Bernard, Pilsner Urquell, Zlatopramen a Svijany. Poslední jsou poněkud překvapením, neboť své popularity dosáhli bez televizní reklamy!
Co třeba česká Stella Artois, (Scorpio, 05.10.2004 09:07) celé vlákno | reagovat
Jak tak koukám na tuto slavnou anketu České pivo - příští rok by jsme se mohli dočkat nových vítězů co například Stella Artois z pražských pivovarů nebo Heineken například z Brna. Myslím, že kapitál a umí protěžit vše. Ale rozhodně to nepozvedne image českého piva, která se vstupem zahraničních firem SAB, Interbrew atd. stále klesá a přitom a koupené české trademarky vyhrávají domácí soutěže více než kdy jindy, zajímavé :-(
Re:, (Petr Sitař, 04.10.2004 13:25) celé vlákno | reagovat
Ke Gabri*nusu se vyjadřovat nebudu. Nehodlám se stále rozčilovat.
Projekt české pivo tím to svým počinem dal další facku opravdovému poctivému ČESKÉMU pivu!!!

A co se týče uzenin. V Mnichovicích jsem sehnal vynikající učnovské špekáčky!!!!
Re: Uspech neteleviznich piv, (Karel Bidlo, 04.10.2004 12:42) celé vlákno | reagovat
S Bernardem a Velvetem s potěšením souhlasím; K novinářům - jejich posláním je objektivně informovat, tudíž i kdyby hlasovali o uzeninách tak se musí nejprve o nich co nejvíce dozvědět. Víc než obyčejný občan - čtenář.
Uspech neteleviznich piv, (Honza, 04.10.2004 11:32) celé vlákno | reagovat
Ja bych zase pro zmenu vyzdvihl uspech piv, ktera se neobjevuji v prime timu celoplosnych televizi - Bernarda a piva Velvet.

Na druhou stranu, kdybych mel hlasovat treba u uzenin, pokud by neco takoveho bylo, kde znam jen Kostelecke uzeniny, priznivci maleho producenta by se nejspis drzeli za hlavu. Nelze se novinarum divit, ze hlasovali, jak hlasovali...

Honza, SvetPiva.cz
Ekřhhlb?(§ů!!?(??, (Karel Bidlo, 04.10.2004 10:55) celé vlákno | reagovat
Tak jsem asi spadnul z měsíce. Jestliže projekt České pivo má za úkol zlepšit image piva, seznamovat veřejnost s kvalitou moku a nenásilně ho nutit mladší generaci a ženy k jeho konzumaci, tak jak je teda možné že vyhrál Gambrinus????
Ajo...ony za tím stojí média
Vyhledávání