Komentáře
článku: Vytratila se pivovarská krása ?
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit komentáře:
podle vláken
jsou, zdá se mi, dvě velmi nesourodé věci. Myšlen tedy marketing v dnešní podobě, jak se nám ho snaží presentovat domácí či ještě lépe, zahraniční "MBA marketingoví znalci". Boj o hospodského a potažmo zákazníka nebyl nikdy snadný, ale dnešní doba už se zcela vymyká chápání normalního sládka, za kterého se pořád považuju. Myslím, že včerejší krátká zprávička o několika horkých dnech a zvýšeném růstu prodeje pivovaru Humpolec mluví sama za sebe.
Pivovary z dob Postřížin se stavět nebudou, ovšem pouze proto, že každoročně nenesou dvojciferné EBIDTA. Kdyby byla splněna tato podmínka, investoři by se rádi přetrhli. O tom nemám vůbec žádných pochybností.
Pivovary z dob Postřížin se stavět nebudou, ovšem pouze proto, že každoročně nenesou dvojciferné EBIDTA. Kdyby byla splněna tato podmínka, investoři by se rádi přetrhli. O tom nemám vůbec žádných pochybností.
Vyhledávání
S pozdravem
Marek Pietoň - sládek