úvod
homepage

Komentáře

článku: Merenda

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle vláken

Re: Merenda a kvalita, (Radek, 24.03.2012 23:51) celé vlákno | reagovat
Ja tedy musim Merendu tak trochu obhajit. S kumpanama jsme navstivili tuto hospudku jiz nekolikrat a to v ruznych casech (treba i v pul desate vecer) a nikdy jsme nemeli problem s obsluhou. Paradni nekuracka hospudka s pestrou nabidkou piva. Jinak Slovanskou lipu i Chyni muzu taky doporucit!:o)
Re: Re: Merenda a kvalita, (daniel, 23.03.2012 16:19) celé vlákno | reagovat
Pokaď byl onen pingl lysohlavý tak to byl sám majitel...jednou sem s ním měl co do práce. Je to namistrované hovado, raději sem odešel, bo musel bych ho bacit do té jeho kebule.
Obsluha, (Eca, 23.03.2012 16:13) celé vlákno | reagovat
Merenda sama o sobě by byla dobrá hospa, ale...ALE obsluha v podobě postarší tmavovlasé barmanky, která obsluhuje v horní části hospy je ukrutná. Je to arogantni, hloupá pipka. Majitel jí musí broust či jsou spřízněny, jinak si nedovedu vysvětlit proč tuto kreatůru ve svém podniku drží. Pokud bude mít Merenda tak špatnou obsluhu...nikdy víc tam nevkročíme.
Priserna zkusenost, (Martin, 05.04.2011 22:10) celé vlákno | reagovat
Nejhorsi obsluha, jakou jsem za posledni dobu zazil. Arogantni, neprijemny cisnik, toci podmiru.

Urcite tam nechodte, temer cokoli je lepsi nez tohle.
Merenda a kvalita, (Hanz, 19.02.2010 19:45) celé vlákno | reagovat
Maky,Pítpivo,Pivoborče,Gunare,Sunare,Śuvínko.U Radnice,Světe piva,Beer Clube 300,Pivní ráji,Danieli N ,ROMANE a nevím jaké další jména a názvy používáš,nestarej se prosím o ostatní hospody(Zlý Časy,Merenda).My taky nehaníme Tvé pokusy o zlepšení situace U Radnice.Jsi na dobré cestě ,tak zlepšuj u sebe a naše chyby nechej na nás .My se s nimi nějak popasujeme.Čus Hanz.
Re: Merenda a kvalita, (Jiří Kaňa, 19.02.2010 09:37) celé vlákno | reagovat
Podle toho, co se píše v článku, mají mít v neděli zavřeno úplně...
Re: Merenda a kvalita, (Vojtěch, 18.02.2010 12:06) celé vlákno | reagovat
Pokud je to pravda - to je chování skoro na přesdržku - tak to dejte vědět majiteli. Takové chování přece nemůžeme jako zákazníci tolerovat. Obsluha je často největší kámen úrazu restaurací, tak ať majitelé vědí, co se jim v podniku děje.
Merenda a kvalita, (Roman, 17.02.2010 01:37) celé vlákno | reagovat
Ahoj, v neděli jsme šli s klukama na regionální piva. První jsme vzali cestu na Kout do Slovanské lípy, kde měli bohužel zavřeno. Tak jsme šli do Merendy a něco před devátou jsme tam dorazili, číšníkova slova a to doslova řekl NEPUSTÍM VÁS, UŽ JEN ČEKÁM AŽ VYPADNOU ZE ZDOLA A JDU DOMŮ. Tak kde jsme?? Tímto vyjadřováním a chováním číšníka, který si evidentně neváží hostů se mi Merenda zhnusila.Tak až tam někdy půjdete nezapomeňte vypadnout ať nezdržujete personál. A ještě si všiměte že nesedí to co je na čepu a co je venku na tabuli. Nedělní večer nám zachránila Chýně vedle.
Vyhledávání