úvod
homepage

Komentáře

článku: Excelentní Gambrinus

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle vláken

"G", (Tomáš, 23.11.2008 14:18) celé vlákno | reagovat
"G" je pivo sice dobré, ale pouze na zahnání žízně !
Mezi Romanem a Jiřím, (Jiří Kaňa, 22.11.2008 20:54) celé vlákno | reagovat
Zkouším to teď znovu. Vypít se bez problémů dá, není špatný, ale pořád je to tak nějak bez nadšení. Neurazilo, nenadchlo, i když hořkost je pěkná... Uvidím, až to někdy otestuji žíznivý po cyklistice.
Nesdílím Romanovo "nadšení", ale ani to nemůžu odsoudit jako J.J.
Pokud bych měl na výběr mezi běžným Staropramenem, Krušovicemi, Gambrinusem, Kozlem, Radegastem, Starobrnem..., sáhnul bych jednoznačně po tomhle a neměl bych pocit, že jsem dopadl nějak špatně. S Platanem bych asi váhal, u Svijan nebo Poličky by nebylo co řešit.
 
Re: A mě chutnal, (Honza Kočka, 20.11.2008 17:38) celé vlákno | reagovat
V podstate souhlasim, nekamenuju:)
A mě chutnal, (Roman Holoubek, 20.11.2008 14:33) celé vlákno | reagovat
Okoštoval jsem, představil si v duchu anonymní degustaci - to abych neodsuzoval jen pro samotného výrobce :-)
Pivo bylo chuťově čisté, bez vad. Jemné, žádné tolik typické užití HGB, takže věřím, že je vařeno kmenově. A i ta hořkost se projevovala jemným způsobem. Snad až na mírnou prázdnost, jde o pivo, které mne neurazilo, naopak - chutnalo mi. Obávám se, že tam kde je soutoč Géčka s místním pivovarem, může vzít pár dalších konzumentů regionální značce. Konzumentů, co doposud nepili G, protože tam bylo v desítkové (devítkové) formě a oni pijí ležáky.
 
A klidně mě kamenujte!
Tak jsem ho měl taky!!!, (Jiri.J, 16.11.2008 14:34) celé vlákno | reagovat
Tak jsem ho měl taky. Neodolal jsem a i proti všem svým dosavdním zásadám jsem ten nápoj koupil. Nezklamal. Je to hnus hnusná, tak jako jeho dva bratříčci. O nějaké lahodné chmelové hořkosti nemůže být ani řeč. O bohaté pěně si můžete nechat zdát. Prostě přesně chuťově zapadá mezi G10 a G12. Nepitelné, nechutné. Nikdy více! 
Re: Gambáč EXCELENT 11, (Zbyněk Vašíček, 13.11.2008 09:16) celé vlákno | reagovat
Tak tak.Včera jsem si pozdě večer jeden dal, po párcích s hořčicí.Pouze se mi jej nepodařilo správně vychladit (spěchal jsem,měl jsem žížeň),tedy "nerozsvítil" se mi vzadu podpis sládka. Zas tak strašné pivo to není, hořčiny jsem cítil ještě dlouho na jazyku. Ostatní Gambriny (10+12) už mi tak nějak  "zevšedněly",pokud sáhnu občas po "G",bude to právě toto pivo. Záleží ještě, jaké bude kde na čepu, v hospodách.
Ad mé nevěry s pivem(což komentují často jiní pivaři zde na webu): provozoval jsem kdysi nápoje a cukrovinky, skoro ve středu Brna, v letech 96-8. Když mi nějaká piva zbyla (hlavně tmavé, speciály-tehdy jich tolik nebylo,třeba Bílý Gambrinus a také "osmičky"), tedy procházela datem, tak jsem je vypil. Přeci to nebudu vylívat do kanálu!Stejně tak, když jdu přes město,hlavně v létě a mám Žížeň (po brněnsky šlajznu či hyk),tak prostě zajdu pro pivo, kde ho nejblíž mají. Je to má "pohonná hmota","iontový roztok do žil". Abych lítal po městě, sháněl, kde mají Bernarda či nějakou speciálku, to bych dřív vyplázl jazyk na vestu a klekl do prachu. Proto, hlavně v létě, koupím a vypiji co je po ruce a moc si nevymýšlím. Nenosím u sebe pořád butylku s pivem (natož svým, uvařeným).A autem moc nejezdím, můžu si dovolit takto přes den popíjet. Z. Vašíček  
Re: Gambáč EXCELENT 11, (Jiří Kaňa, 13.11.2008 07:46) celé vlákno | reagovat
Pochopitelně, já to pivo odsoudil už před dvěma roky, kdy jsem svým všeználkovským šestým smyslem usoudil, že se něco takového chystá. Ochutnávání nechávám na jiných.
Re: Gambáč EXCELENT 11, (Petr Buriánek, 12.11.2008 20:38) celé vlákno | reagovat
"...Bez cenovky, bez upoutávky, v segmentu mimo pivo. no podivný. Měli by si to pivovarští v tom marketu nějak ohlídat. Takhle nemá člověk ani šanci si to koupit." Takže pivo bez reklamy nelze koupit... :-) Co já to vlastně piju???
Mimochodem nové, slabší G11 jsem ochutnal a neurazí, nepřekvapí. Po hokeji jedno na žízeň klidně, ale jinak není důvod.
Gambáč EXCELENT 11, (azijat, 12.11.2008 20:21) celé vlákno | reagovat
Zírám jak někdo může shazovat něco co ještě neodskoušel. Autor Jirka to zřejmě dělá velmi rád. Jirko ochutnal už jsi to pivo? Já jo a dojem mám velmi dobrej. Pivo je plnější s karamelovou příchutí a s příjemnou chmelovou vůní. I pitelnost je dobrá. Žádná břečka. Už se těšim až si ho dám v hospodě na čepu. Jenom mám strach, že se časem zhorší jak už je u nás zvykem. Čokoláda Studentská pečeť už stojí taky delší dobu za prd. Souhlasím s nedostatečnou propagací. Dnes jsem si ho kupoval v Hypernově a narazil jsem na něj zcela náhodou. Bez cenovky, bez upoutávky, v segmentu mimo pivo. no podivný. Měli by si to pivovarští v tom marketu nějak ohlídat. Takhle nemá člověk ani šanci si to koupit. Ale pivo je to dobrý. A tečka pane chytrý.
Re: Re: Re: Gambáč No.11, (tyna.budejcka, 12.11.2008 14:23) celé vlákno | reagovat
Myslím, že tady nejde o věrnost jedné značce, ale také ne o to, oblibovat si značku tím, že se do ní vpíjíme. Každý z nás čas od času ochutná starou známou věc z velkého pivovaru, když se např. doslechne, že se změnila technologie atd., a novinku z téhož pivovaru si dozajista koupí také. Všichni jsme nevěrníci a stále ochutnáváme a srovnáváme, máme své oblíbené značky, ale neváháme se vydat za dobrým pivem či zajímavým tipem třeba na konec světa. Konečně, jaká by to byla nuda, kdybychom měli všechny značky po ruce v jedné speciálce vedle v ulici?! Děláte na mne dojem, pane Vašíčku, že jste spadl z jiné planety…..
Re: Re: Gambáč No.11, (Vašíček, 11.11.2008 11:12) celé vlákno | reagovat
Jednoduché: Přesvědčuji se stále, občasnou koupí oněch masových značek v obchodech, že to, co kuchtím doma, není proti tomu v obchodech, zase až tak špatné. Navíc novinky mě zajímají, tak proč neochutnat. Už jinde jsem uvedl, že těch Krušovic jsem za život vypil tak 2-3 hl, víc ne, Staropramenu ještě méně (ten si dám v nějaké hospodě na Smíchově), prostě jsem na něj dostal chuť, tak jsem šel do Billy pro lahváč. Jsem nevěrník, piva střídám podle nálady a chutě, i kdybych se vytrénoval a vařil skvost, stejně si občas půjdu koupit. Zas tak nezávislý nikdy asi nebudu, abych pil jen své či to, co občas uvaří známí. Ale otázka homebrwářů mě samozřejmě zajímá, nejsem asi zrovna vzorový typický HBRW, protože občas "bokem zahýbám" i s oficiální komercí z obchodu. Asi tak. Mějte se a zkuste třeba občas rozšířit své pivní obzory, i občasným návratem k (pod)průměrným masovkám. Z,Vašíček, Brno 
Věřte - nevěřte , (Roman, 10.11.2008 22:18) celé vlákno | reagovat
Víc než o sázku "na rostoucí oblibu jedenáctek", jak Prazdroj uvedení nového piva na trh vysvětlil, jde soíše o snahu vylepšit Gambáči u spotřebitelů dost pošramocenou pověst. Ale moc v to nevěřím, vaří-li se i toto pivo metodou HGB. Opět to totiž bude jen "naředěný vývar", i když třeba "třikrát chmelený" A jak někteří Mistři - pivaři rádi říkají: jednu 11ku už Gambrinus má řadu let. Jen se nazývá 12kou...
Re: Gambáč No.11, (umbob, 10.11.2008 18:54) celé vlákno | reagovat
Pane Vašíčku, nějak Vám nerozumím. Na jednu stranu tu vystupujete jako zástupce sdružení, které hodlá bojovat za zvýšení limitu pro homebrewáře, sám si navíc pivo vaříte. Jde to  potom dohromady s tím, že si chodíte do hyper a supermarketů pro naprosto průměrné(spíš teda podprůměrné) výrobky velkovýrobců(to 15-leté vpíjení se do Krušovic jsem fakt nepochopil;teď  ještě Staropramen a Gambrinus)?Opravdu jsem z Vašich zde prezentovaných názorů na rozpacích.Marek Divilek, Brno
Gambáč No.11, (Zbyněk Vašíček, 10.11.2008 13:18) celé vlákno | reagovat
Ad nový Gambrinus: Už v pátek jsem zahlédl podezřele neokoukané láhve (jak jinak, než nahoře a na světle), v regálech Billy v Brně na nám. svobody. Cena 11,50+zál. Zíral jsem na to jak na UFO. Až jich upiji tak na 20, pak vydám názor...Původně jsem šel koupit "To si vypiješ" Staropramen a hned vedle v regále  takový nálet "ufounů"...(:-)Z.Vašíček, Brno
Vyhledávání