úvod
homepage

Komentáře

článku: Pošle na nás Prazdroj své mlátičky?

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Reakce Prazdroje, (Michal Kačena, 30.09.2004 14:19) celé vlákno | reagovat
Děkuji redakci a čtenářům Světa piva za cennou debatu nad naší reklamou. Myslím, že je z ní jasně vidět, jak se mohou názory lišit a jak různorodé pocity může vyvolat reklama, která dokáže účinně oslovit. Rád bych k tomu za Plzeňský Prazdroj dodal toto:

Kozel je nejdynamičtější značkou z našeho portfolia. S tím souvisí i aktivní marketingová podpora, ve které důležitou roli hraje reklama. Ta dlouhodobě využívá především populárního symbolu - velkopopovického kozla. Nyní jsme chtěli v krátkodobé tiskové a rozhlasové kampani zdůraznit některé pozitivní vlastnosti značky. Zvolili jsme nadsazené, emocionálně vypjatější vyjádření kozlovských fajnšmekrů, důrazně obhajujících své oblíbené pivo... Jak říká jeden z komentářů k článku: “Reklama s nadsázkou může být dobrá, vtipná, někdy se ale nepovede nebo přestřelí.” V tomto případě se ukázalo, že na někoho může působit jako příliš agresivní a mohla by se tak dostat do rozporu s Etickým kodexem přijatým Iniciativou odpovědných pivovarů. Proto jsme se po debatě uvnitř naší společnosti a se členy Rady pro reklamu rozhodli tuto reklamu dále nepoužívat.
S přáním hezkého dne

Michal Kačena

Manažer firemních vztahů, Plzeňský Prazdroj, a. s.,
Mluvčí Iniciativy odpovědných pivovarů
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání