úvod
homepage

Komentáře

článku: Pošle na nás Prazdroj své mlátičky?

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Tak nám rozdělili piva, mámo - už vím co pít, (Roman Holoubek, 23.09.2004 07:25) celé vlákno | reagovat
Tak to shrnu.
Jde o přímočarou jednoduchou reklamu určenou pro přímočaře uvažující lidi, včetně rozhlasové podoby. tedy přesně pro lidi, pro které stratéři určili Kozla.

A to je zajímavé, jak si sami jihoafričané rozdělili naše lidi do skupin a každé přidělili to jeho pivo.

Kozel - všem tíhnoucím k přírodě - pak se ukázalo, že v dnešní době je těchto konzumentů málo a přidali cílovou skupinu jednoduchých lidí, kteří mají více svalů v ruce než v hlavě. (Možná jsem na některé konzumenty nespravedlivý - omlouvám se jim.)

G - všichni mladí i "mladí" kamarádi - zkrátka "správné" hospodské pivní party - těch je přeci nejvíce ne?

Prazdroj - všichni kdo chtějí být IN, všichni co se chtějí cítit na výši, prostě střední a vyšší "třída".

Radek - tomu zůstala Morava (pamatujete jak před spojením byl Radek více vidět v Čechách než dnes?). Tak vsadíme na patriotismus v mišmaši mezi cílovou skupinou G a Prazdroje.
Tomu odpovídá i nenasazení do televize, ale větší propagace v regionu.

A aby se neřeklo, tak máme i něco pro chudé a bezdomovce, přece skvělá a levná piva Primus a Klasik. A aby i oni se cítili při pití obarvených vod dobře dáme jim na to nový líbivý obal.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání