1. Principy samoregulace v oblasti reklamy
...
1.14. Reklama nebude založena na zobrazení agresivního nebo protisociálního chování.
...
Tak opravdu nevím jak si velkomožní pánové z Prazdroje představují tu samoregulaci. Já si ji takhle rozhodně nepředstavuji!!!
Teď mě zajímá jak budou reagovat ostatní pivovary, když kodex není závazný a výrobce piva, který ho poruší, nelze asi pravně stíhat.
Na stránkách Iniciativy zodpovědných pivovarů jsem našel ještě toto: "Případné spory pomohou řešit arbitři, mezi nimiž jsou například odborníci na reklamu, právníci, sociolog, lékař či psycholog."
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
1. Principy samoregulace v oblasti reklamy
...
1.14. Reklama nebude založena na zobrazení agresivního nebo protisociálního chování.
...
Tak opravdu nevím jak si velkomožní pánové z Prazdroje představují tu samoregulaci. Já si ji takhle rozhodně nepředstavuji!!!
Teď mě zajímá jak budou reagovat ostatní pivovary, když kodex není závazný a výrobce piva, který ho poruší, nelze asi pravně stíhat.
Na stránkách Iniciativy zodpovědných pivovarů jsem našel ještě toto: "Případné spory pomohou řešit arbitři, mezi nimiž jsou například odborníci na reklamu, právníci, sociolog, lékař či psycholog."