Na pivním superpoháru se pracuje,
(jarda večerníček, 10.03.2004 12:55)
celé vlákno | reagovat
Na myšlence pivní superceny pracujeme v Pivním magazínu od loňského září a v tuto chvíli není problém systém ale spíš nezájem pořadatelů jednotlivých soutěží a samozřejmě problém jsou i finance.
Hodnocení by mělo být co nejobjektivnější - každý ovšem ví, sládci na degustacích dávají nejvíce bodů pivo, které se chuťově nejvíc podobá jejich pivu
V tuto chvíli zvažujeme o variantě kdy porotu budou tvořit ze tří třetin sládci,
zahraniční odborníci - nemají chuťový návyk na žádné české pivo
a zástupci hospodských a normálních pivařů - nemají sice analytické zkušenosti ale je záruka že budou dávat body prostě pivu, které jim nejvíc zachutná.
Soutěž by měla proběhnout v přímém přenosu na některé celostátní TV - v tuto chvíli se domlouváme s kolegy na tv Prima - bude to ale stát nějaký milion a půl, který zatím nemáme.
faktem ovšem je že například Svaz piv. se bude bránit účasti na soutěži spolu s ostatními, protože má k jejich úrovni výhrady.
Počítáme proto s tím, že pokud bude soutěž - grand slam tak asi zpočátku bez aktivní účasti organizátorů ostatních soutěží přestože i tyto soutěže budeme propagovat.
Grand slam by měla provázet celoroční kampaň, tak aby bylo možném sledovat v průběhu roku jak si jednotlivá piva vedou. Kromě světa piva a Pivního magazínu proto bude třeba ještě další mediální partner - rádio (asi Hey a Country rádio) a celostátní deník - zatím to vypadá na Hospodářské noviny. Krdinální problém - nedostatek peně na TV přenos, zatím zůstává - Svaz do tohoto projektu odmítl vstoupit a jednotlivé pivovary nemají zájem financovat soutěž, ve kterém jim nezaručíme, že zvítězí.
Je to velká škoda, protože pivo a jednotlivé značky by si takovou popularizaci zasloužily.
Donutit pivovarské aby se na takové věci spojily je zatím nepřekonatelný problém. V tuto chvíli není nikdo ochoten podpořit pravidelný televizní magazín věnovaný pivu. přestože by takovou veřejnou platformu pivovary potřebovaly jako sůl a ČT by teď byla ochotná o takovém pořadu uvažovat a náš projekt pořadu už leží v ČT pět let na několika různých stolech. Marketingoví odborníci v jednotlivých pivovarech to však vidí jinak, jejich brandem je pouze jejich značka. Nechápou souvislost, že když budeme propagovat pivo společně vydělají na tom i jednotlivé značky. Mimochodem - kdyby se na pořad složily všechny pivovary stálo by je to 22 000 na celý rok. Za tak srandovní částku celý rok mít prosstor v televizi ti jen tak nevidí.
Jarda Večerníček Pivní magazín
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Hodnocení by mělo být co nejobjektivnější - každý ovšem ví, sládci na degustacích dávají nejvíce bodů pivo, které se chuťově nejvíc podobá jejich pivu
V tuto chvíli zvažujeme o variantě kdy porotu budou tvořit ze tří třetin sládci,
zahraniční odborníci - nemají chuťový návyk na žádné české pivo
a zástupci hospodských a normálních pivařů - nemají sice analytické zkušenosti ale je záruka že budou dávat body prostě pivu, které jim nejvíc zachutná.
Soutěž by měla proběhnout v přímém přenosu na některé celostátní TV - v tuto chvíli se domlouváme s kolegy na tv Prima - bude to ale stát nějaký milion a půl, který zatím nemáme.
faktem ovšem je že například Svaz piv. se bude bránit účasti na soutěži spolu s ostatními, protože má k jejich úrovni výhrady.
Počítáme proto s tím, že pokud bude soutěž - grand slam tak asi zpočátku bez aktivní účasti organizátorů ostatních soutěží přestože i tyto soutěže budeme propagovat.
Grand slam by měla provázet celoroční kampaň, tak aby bylo možném sledovat v průběhu roku jak si jednotlivá piva vedou. Kromě světa piva a Pivního magazínu proto bude třeba ještě další mediální partner - rádio (asi Hey a Country rádio) a celostátní deník - zatím to vypadá na Hospodářské noviny. Krdinální problém - nedostatek peně na TV přenos, zatím zůstává - Svaz do tohoto projektu odmítl vstoupit a jednotlivé pivovary nemají zájem financovat soutěž, ve kterém jim nezaručíme, že zvítězí.
Je to velká škoda, protože pivo a jednotlivé značky by si takovou popularizaci zasloužily.
Donutit pivovarské aby se na takové věci spojily je zatím nepřekonatelný problém. V tuto chvíli není nikdo ochoten podpořit pravidelný televizní magazín věnovaný pivu. přestože by takovou veřejnou platformu pivovary potřebovaly jako sůl a ČT by teď byla ochotná o takovém pořadu uvažovat a náš projekt pořadu už leží v ČT pět let na několika různých stolech. Marketingoví odborníci v jednotlivých pivovarech to však vidí jinak, jejich brandem je pouze jejich značka. Nechápou souvislost, že když budeme propagovat pivo společně vydělají na tom i jednotlivé značky. Mimochodem - kdyby se na pořad složily všechny pivovary stálo by je to 22 000 na celý rok. Za tak srandovní částku celý rok mít prosstor v televizi ti jen tak nevidí.
Jarda Večerníček Pivní magazín