úvod
homepage

Komentáře

článku: Léto, pivo, atrakce = zábava pro celou rodinu

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Strategie, (honza, 26.07.2007 13:02) celé vlákno | reagovat
Zlatopramen utrati za reklamu podle me mnohem vic. A to jako samostatny Zlatak, ne jako celek. I kdyz udela dvojnasobek Bernarda(Zlatak, ne DU, ty jdou k milionu).

Ale k Bernardovi - podle me je to imageova zalezitost. Jednoduse nejdou pod cenou PU jak to u nekterych mensich pivovbaru prosazuji - bojovat s velkejma nizsi cenou. A myslim, ze se jim to dari. Vzdyt kolik uz staci do patentovych lahvi, embosovane lahve i v zakladu(snad krome tretinek nevratnych) atd...

Proste nasadili vyssi ceny. Vzdy je na trhu nekdo, kdo je levnejsi, viz treba Ferdinand a jejich vetsinovy prodej pro retezce(tedy byvalo), a na druhe strane je imagovy pivovar(samozrejme za predpokladu, ze maji dobre pivo:) .A tam se uspesne(tedy podle meho nazoru) etabloval Humpolec. Proste jdou vlastni cestou...






Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání