úvod
homepage

Komentáře

článku: Konec pivovarských slavností?

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

Zatim ne, nebojte..., (honza, 04.07.2006 20:21) celé vlákno | reagovat
jen je toho ted nejak moc. Krom homebrewing.cz a pivnitv.cz pripravujeme dalsi projekt - www.pivnireklama.cz. K tomu dodelavame druhe cislo Pivare, kde uz mame take velky skluz, za coz se ctenarum velice omlouvam.

A to neni jeste vsechno. Behem leta pribude minimalne jeden dalsi projektik. A pokud vse vyjde, bude dalsi, kde si ctenari budou moct vse poradne vyrikat.

Postupne vsechno zvladneme, za prodleni se omlouvam.
Zachovejte nam prizen:))

Co dělá Kontext ?, (Martin Štros, 04.07.2006 19:51) celé vlákno | reagovat
Skoro to vypadá, že zrušili i tento web, nějak přestaly přibývat články :-(((
Já bych zakázal, (mmako, 04.07.2006 16:56) celé vlákno | reagovat
lidi... znečišťuje to planetu, furt to někde válčí, pije to alkohol, mluví to sprostě a zakládá to pitomé iniciativy :-)

Jo - a překračuje to nejvyšší povolenou rychlost...
Já bych zakázal i pohádky..., (Zdenda Šťastný, 30.06.2006 12:05) celé vlákno | reagovat
Jak již jsem psal ob článek níže...
Dva názorné příklady: V pohádce Byl jednou jeden král se v žaláři alias vinném sklepě kuchtík nezřízené opijí vínem před zraky mnoha a mnoha generací malých diváků ...

No a popisovat přímo pivovarskou pohádku o Dařbujánovi a Pandrholovi, to snad už ani nemá cenu. Vždyť tam se pivem "do němoty ožírá" dokonce i sám pan Smrťák...

No a pak ještě někdo s tím samým motivem natočí televizní reklamu na pivo, jak jsme se mohli podívat v klipu u článku "Nepijte v pracovní době"...
http://www.svetpiva.cz/article.php?ID=925
A co takhle zakázat Oktoberfest?, (Milan Dvořák, 30.06.2006 09:54) celé vlákno | reagovat
Doporučuji:, (Tchoř, 30.06.2006 09:45) celé vlákno | reagovat
Jaroslav Hašek: Pokus o abstinentní večírek čili Amerikánská zábava (k přečtení např. na adrese http://psaci.misto.cz/_MAIL_/texty/hasek/pokus.html ).
Kdy nám Kontext a jeho nohsledi uspořádají něco podobného?

zrusme to, (Njorloj, 30.06.2006 09:38) celé vlákno | reagovat
Takovyhle spolek, to je fakt od extremu do extremu. Myslim, ze veskera tiha rozhodnuti co je pro deti dobre a co ne, lezi hlavne na jejich rodicich a ty by o tom meli rozhodovat jaka akce vhodna je a jaka neni. Nechapu snahu takovyhle pochybnych organizaci, kecat jinym lidem do jejich rozhodnuti a rikat jak se kdo ma chovat a co ma delat - za chvili tu nekdo vytvori nekdo Spolek pro spravne vytirani rite... pokud budou aktiviste opravdu dusledni muzeme zrusit veskere poute a slavnosti, protoze se tam konzumuje alkohol a vubec mozna bude nejlepsi, kdyz se lide nebudou schazet a vsichni budou sedet ve svych temnych komurkach izolovani od okoli... a jak to vidim, zrusi nam i nasi fotbalovou extraligu, neb obsahuje zminku o zrzave vode s obsahem alkoholu...:-) ach, jo.
Pouť spravedlivých a moudrých NO PASARAN, (Liftman, 30.06.2006 08:30) celé vlákno | reagovat
Strakonická pouť byla vskutku zaměřena na děti: žlutá i červená limonáda, cukrkandl, srdce z perníku, i sjezd extremních plavidel by se mi jako dítěti líbil. Líbil se mi i jako dospělému, tu limonádu jsem si dal, pivo občas přeci jen dehydruje, i když je výborné jako strakonická 16, cisterna s pitnou vodou se taky šikla. Pozitivní výchovný efekt mají typové patřící ke koloritu takovýchto akcí, vykřikujíc oslavná hesla a přešlapujíc vpřed i vzad, anižto mají na nohou brusle.
Dítě z nich může mít legraci nebo se jich bát.
//////
Brňáci nebojte se v Praze taková nepěkná věc snad nevykvasí.
Posaďte je na Pegase a ať už letěj.


Pouť spravedlivých a moudrých, (Jiří Rohlík, 30.06.2006 08:04) celé vlákno | reagovat
Tak na deti byla strakonicka pout zamerena urcite, cervena i zluta limonada, cukrkandl, srdicka z perniku, opekani burtiku i ta plavba extremnich plavidel by mne jako dite bavila. Taky mne bavila i jako dospeleho a mezi pivy jsem si dal i tu limonadu, cisterna s pitnou vodu byl taky dobry napad, protoze horko bylo jak ma byt a pivo dehydratuje i kdyz je vyborne jako strakonicka 16. Vliv na deti by mohlo mit par typu, kteri tvori kolorit pivnich slavnosti vsude, vykrikujice nesrozumitelna oslavna hesla a preslapujic pri ceste vpred i vzad anizto by na nohou meli obute brusle. Bud se jich deti budou bat nebo spis z nich mit legraci, oboje vsak muze mit pozitivni vychovny efekt. Tak Brnaci nic si z toho nedelejte, takova nepekna vec snad v Praze nevykvasi. Posedte je na Pegase at uz letej.
Proč zrovna pivo?, (Jarin, 30.06.2006 07:38) celé vlákno | reagovat
Nevím,zda se tyto abstinenské organizace zaměřují jen na pivo,ale existuje řada jiných akcí se zaměřením na ochutnávky alkoholu,které obsahují doprovodný program pro děti.Jsou to různá trnkobraní,vinobraní,atd.,atd.
Možná za pár let se nebudou moci děti zůčastnit ani sportovních akcí,jako je např.Starobrnocup-cyklistický závod,protože tuto akci pořádá největší pivovar na jižní Moravě.Tyto názory trochu zavání demagogií.
Pokud puberťáci budou chtít,k alkoholu se vždycky dostanou a žádný pan Berka tomu nezabrání.Aˇt si tito aktivisté hlídají hospodské a prodavače a nevozí se po akcích pořádaných pivovary,lihovary,a distributory vín.
A na závěr úvaha.Je vůbec pivo mezi puberťáky oblíbené?Vždyť je to slabý,hořký a blbě se dá z toho vožrat (názory teenagerů).Taková broskvová,becher,ochucení Jelcini,to v těchto letech asi frčí víc.
Martin Štros, (Colega, 29.06.2006 22:26) celé vlákno | reagovat
Pravda, třeba televizní reklama by ani mně nechyběla (některý jiný, umělecky hodnotný žánry už ale jo). Ale nechme působit takovou smečku cvoků volně a za pár let tu máme prohibici.
Zrušení reklamy - dobrá věc, ne?, (Martin Štros, 29.06.2006 22:12) celé vlákno | reagovat
Pokud díky aktivitě těchto sdružení dojde k zákazu reklamy na pivo, tak mi to vůbec vadit nebude! Kdo nejvíc těží z reklamy? Prazdroj, Staropramen ... těch litovat nemusíme, však oni přežijí i bez ní.
hm, (Colega, 29.06.2006 21:20) celé vlákno | reagovat
akorát si říkám, že vyháním čerta ďáblem :)
Jsou z Brna a rejpou do malých?, (Colega, 29.06.2006 21:00) celé vlákno | reagovat
Tak do nich! V zemi, kde drtivá většina lidí nepožívá ani minimální předepsanou zdravotní dávku piva denně a tím škodí svému zdraví i státní kase, je nemorální, protispolečenské, asociální, neospravedlnitelné a nepochopitelné podrývat výroční slavnosti malých pivovarů. Co je to za nezměrné pokrytectví maskované jakýmsi falešným svatým zápalem, když zároveň zcela ignorují ten za pivo vydávaný patok všade vůkol, zločin proti přirozenosti v podobě alkoholické limonády cíleně mířené na mládež, krabicová "vína" a tu nejhorší metlu lidstva - výčepní lihoviny. Tam, kde chuť ustupuje poměru cena/%lihu, tam začíná opravdový alkoholismus. Sdružení Kontext z Brna však očividně vadí něco jiného: malé pivovary.
To Jirka Kaňa, (Chody, 29.06.2006 13:25) celé vlákno | reagovat
Měl jsem na mysli konkrétně Pivovarskou pouť ve Strakonicích, kde jsou pro děti uspořádány soutěže. Na akce typu Slavnosti piva v ČB, kde jde prakticky jen o pivo je také neberu, jenomže je to zase jeden celý volný den, kdy se s dětmi nevidím a to je škoda. Nehledě na to, že jim těžko vysvětlíš, proč je nechceš sebou, je jim to prostě líto. Proto tyto rodinné akce vítám a nemusí být diskriminovány jen proto, že je pořádá pivovar. A pivo se pije všude na každé akci i na dětských dnech.
re: chody, (Jiří Kaňa, 29.06.2006 12:16) celé vlákno | reagovat
Jasně, můžeš mě tak oslovovat :)
No, s těma dětma je to těžký... Je otázka, jestli by mě s nima žena řekněme do Broumova vůbec pustila... Ale věřím tomu, že třeba na takovej Den Kozla (nebavme se teď o pivní atraktivitě...) by mě nejen pustila, navíc by šla taky. A to by pak děti rostly pro šibenici...

****
Pozornost se věnuje, neb se nic moc zvláštního neděje. Osobně si myslím, že mají v lecčem pravdu, ale jdou do toho s takovým až odrazujícím "svatým zápalem", takže pozornost nejspíš časem opadne. Třeba jako aktivita na jejich webu...
re: re-akce, (mmako, 29.06.2006 12:16) celé vlákno | reagovat
Hlavní rozdíl ve vnímání vidím v tom, že pan Kaňa by tam "děti asi nevzal" a je to jeho svobodné rozhodnutí (v případě některých akcí velmi rozumné).

Problém je v tom, že si nějak nejsem vědom toho, že by v tomto státě mohlo děcko svobodně popíjet alkohol - a pokud někoho nechám jít k volbám, asi ho považuji za dostatečně rozumného na to, aby rovněž rozhodnul o svém nápoji.

Ale pan Berka nás chce všechny spasit proti naší vůli, děj se co děj, žádný argument není dost vytržený, fatalisticky dogmatický ani blbý. Uvítal bych, kdyby moje děti nemuseli před večerníčkem sledovat skupinku reklamních hrdinů, kteří vyskočí z okna v jakémsi komiksu, aby se pak napili něčeho, co je schopné kromě obezity a cukrovky snad i poškrábat cédéčka dva metry od lahve. Lhostejno, zda jim to podá Spiderman...

A poslední přípodotek - chce-li pan Berka a jeho zálesácko-intelektuální kolegové mermomocí páchat dobro, ať to zkusí u té bandy patnáctiletých spratků, které před místní školou denně potkávám s cigárem. Lahváče jsem zatím u nikoho z nich neviděl....
re-akce, (Chody, 29.06.2006 11:02) celé vlákno | reagovat
Musím jen reagovat na Jirkovo (snad můžu takhle oslovovat) "Já osobně bych své (zatím neexistující) potomstvo na podobné akce asi nebral."
Je vidět, že dětičky ještě nemáš. Při dnešním pracovním vytížení bys ve volném čase nechal děti doma a jel na pivní slavnosti, nebo je vzal sebou a nechal je vyřádit na skluzavkách, prolejzačkách, skákadlech apod.? Troufnu si říct, že půjdete všichni. A pití piva u lidí navštěvujících pivní slavnosti stejně vidí i doma.
***
Jinak si myslím, že se tomuto (ne)kulturnímu sdružení věnuje až moc mediální pozornosti a uměle se mu zvyšuje návštěvnost jeho nepříliš povedené webové prezentace.
***
Neckyáda. Co má tato recesistická akce společného s vodáckým sportem? A jaké zvýšené výkony? To už je opravdu demagogie pár vyšinutých jedinců z Brna.
Vyhledávání