Gambrinus staronový
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 4006x
Značka Gambrinus před nedávnem vyhlásila tendr na novou reklamní agenturu. Do tendru bylo pozváno několik renomovaných firem, každá z nich při přípravě bezpochyby potila krev a investovala nejen čas svých lidí, ale i nemálo vlastních peněz. Obecně se náklady na tendr tohoto rozsahu počítají řádově ve statisících. Bez jakékoli náhrady v případě, že tendr nevyhrajete. Protože vyhrát může samozřejmě jen jeden. Ovšem Gambrinus je význaný zadavatel reklamy a samozřejmě je to i silná a prestižní značka, ať už si o kvalitě samotného produktu myslíme cokoli. Takže stojí za to riskovat a něco investovat.
Tendr vyhrála agentura Low GGK, která je součástí nadnárodní sítě a v jejímž vedení stojí lidé s mezinárodními zkušenostmi z nejvýznamnějších reklamních trhů. A nyní můžeme spatřit jejich nejnovější kampaň, o kterou tolik bojovali. Pokud jste ji ještě neviděli, zde je odkaz:
http://www.youtube.com/VezmiKamoseNaBaraG#play/uploads/5/6eMP3KIbkXI
Pracovat v reklamě je někdy značně frustrující.
P. S. Tendr na novou reklamní agenturu vyhlásil i Staropramen.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 6 komentářů, poslední komentář: 06.09.2009 21:58 | Komentovat |
Short odchází, plzeňská piva uvadají Olín | 06.09.2009 21:58 |
---|---|
Když jsem se v pátečních "Hospodářkách" dočetl, že v Prazdroji předčasně končí... | |
Schiza Njorloj | 04.09.2009 12:20 |
Přijde mi to trochu schizofrení, nejprve dušující se Hlaváček a teď zase rozjařená... | |
No jo reklama má říz framax | 02.09.2009 21:08 |
No jo reklama má říz, barvu, je plná, chuťově zajímavá, ale jinak nestojí vůbec za... | |
Mně se líbí... Děkan | 02.09.2009 08:55 |
Já jsem s tou reklamou spokojený, má značnou vypovídací hodnotu.... Vždyť my přece... | |
Re: To jsme všichni tak blbí? Honza Kočka | 02.09.2009 08:15 |
Ty jsi si nevsiml te zpravy na konci klipu? Unikla Ti hlavni myslenka...:) napivosrozumem.cz... | |
To jsme všichni tak blbí? Roman Holoubek | 02.09.2009 06:40 |
Zdá se mi to, nebo je to pravda? Kdo je cílová skupina? Je jím mladý muž mezi 18-30,... |