Fičák s hořkým ocasem
Hodnocení: 2,56 Hodnotících: 23 Zobrazeno: 6963x
Sledujete reality show Vyvolení? Pokud ne, možná vás nový "obličej" na plakátu Radegastu překvapí. Kdo se kouká, ví, o čem je řeč.
A i když je Radegast druhý největší pivovar v republice, přece jen je pro něj dominantní oblast severní Moravy. A kdo byl s Moravou nejvíce spojován? Přece Emil. Emil Zajac. Dnes už bývalý horník, který prý má herecké sklony a který se ve vile i oženil. Navíc jeho hlášky „fičák“(proto se dnešní článek jmenuje tak, jak jmenuje), „hučák“ údajně už zlidověly. A jeho sexulogické rady mu přišily nálepku „Doktor“- to jen pro ty, co se na reality show VyVolení nedívají:).
A jak podobné spojení „celebrity“ a piva vysvětlují marketingoví stratégové z pivovaru Radegast? Zde si dovoluji přetisknout plně znění jejich tizkové zprávy, která nám dnes dorazila do našich emailových schránek.
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Reklama značky Radegast glosuje hořkost životních situací – tentokrát s Emilem z Vyvolených
Ostrava, 7. prosince 2005 – Ústřední postavou dalšího pokračování série reklam Radegastu pod heslem „Život je hořký. Bohudík“ je tentokrát Emil Zajac z Vyvolených ve svatebním kostýmu s textem „Konečně svoboda, Emile?“. Venkovní a tisková reklama určená pro město Ostravu glosuje hořké chvilky Emilových posledních dnů ve vile. Naplňuje tak základní myšlenku konceptu, kterou je právě souvislost mezi typickou hořkostí piva Radegast a drobnými každodenními „hořkostmi života“, stejně jako schopností našich lidí se nad ně povznést a usmát se jim.
„Emil z Vyvolených podle nás naplňuje slogan konceptu „Život je hořký. Bohudík.“. Sám zažil nejednu hořkou chvilku ve vile i v osobním životě. Vypadl v duelu, nedosáhl cíle a odešel z vily dříve, než chtěl, získal pomyslnou svobodu a vzápětí ji „ztratil“, když se oženil… Život je plný malých hořkých chvilek, na které pak s odstupem času rádi vzpomínáme, třeba u správně hořkého piva s přáteli,“ vysvětluje koncept Milan Gába, manager značky Radegast. „Hořkost je specialitou Radegastu, která jej odlišuje od jiných piv a pro kterou je zvláště na Moravě tak oblíbené“, dodává Milan Gába.
S podobiznou bývalého horníka z Ostravy se obyvatelé severomoravské metropole setkají na billboardech, bigboardech, prosvětlených městských reklamních plochách nebo v regionálním tisku.
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Pokud by snad někoho zajímal můj osobní názor, pak vězte, že toto spojení není úplně od věci. Nicméně v nedávné době uvedená série televizních reklam pivovaru Radegast s motivem každodenních „hořkostí života“ mi přijde míň šroubovaná (pravda, i zde figuruje horník) a celkové vyznění je vtipnější. Docela by mě zajímalo, jestli Emil pivo vůbec pije a jestli si něj někdo za rok vzpomene.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 4 komentáře, poslední komentář: 06.06.2006 07:07 | Komentovat |
Radegast Tomáš Semrád | 06.06.2006 07:07 |
---|---|
Jak je ten pivní život paradoxní...Před cca půlrokem byl Emil reklamní tváří... | |
Hořký Radegast!? Roman Holoubek | 13.12.2005 08:41 |
Ano, při vzniku piva a ještě do nedávné minulosti šlo o výraznou "Radkovu" vlastnost,... | |
radegast jirka | 10.12.2005 10:08 |
jenom dvě poznámky: 1. Radegast je pivo bez chuti, čili nemůže být hořké 2. Nošovice,... | |
Jedinečně hořký Radek... Martin Borský | 08.12.2005 17:25 |
„Hořkost je specialitou Radegastu, která jej odlišuje od jiných piv a pro kterou je... |