úvod
homepage

Komentáře

článku: Protestní cukrovka

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle vláken

Re: Re: Re: Re: Honzo - tobě se ta formulace také tehdy nelíbila - přetiskuji tvůj komentář, (Roman Holoubek, 01.08.2008 16:14) celé vlákno | reagovat
OK,já to přežiju.

Jen mne také vždy pobaví, jak se občas zničehonic vynoří nějaký Nick a zastává se nějakého názoru, nebo jiný potře. Nic tím nenaznačuji :-) Ale není to divné?.......
Re: Re: Re: Honzo - tobě se ta formulace také tehdy nelíbila - přetiskuji tvůj komentář, (Luděk, 28.07.2008 10:14) celé vlákno | reagovat
To je klasika - reakce člověka-mimoně, který se na těchto diskuzích již neobjeví. Hlavně, že napadl Romana H.
Re: Re: Honzo - tobě se ta formulace také tehdy nelíbila - přetiskuji tvůj komentář, (emu, 27.07.2008 23:21) celé vlákno | reagovat
Ten příspěvek s lehce politickým podtextem je kopie příspěvku Honzy Kočky. Roman Holoubek je v tom nevinně.
Re: Honzo - tobě se ta formulace také tehdy nelíbila - přetiskuji tvůj komentář, (Jejda, 27.07.2008 22:58) celé vlákno | reagovat
To je nádhernej odstavec, jen tak dál pane Jarosek.

Naopak Vy pane Holoubek sem mezi slušné lidi netahejte politiku a jestli se nedokážete udržet, tak sem radši nepište, politických chatů (žump) je všude dost tak se obraťte tam.
Re: Re: Re: njn..., (Martin jarošek, 23.07.2008 19:08) celé vlákno | reagovat
Jsem rád, že můj článek vyvolal reakci - od toho také články ať v tisku nebo na internetu jsou. Jestliže se zdá být můj tón neslušný, reaguji takto na politiku nadnárodních velkovýrobců, ( a to nejen v pivovarnictví), kteří se rovněž nikterak slušně nechovají.
Na druhou stranu..., (antihnusák, 23.07.2008 13:52) celé vlákno | reagovat
... se musím pana Jaroška zastat. Blog dle mého má vyjadřovat pocity autora, jeho zamyšlení a myslím, že i styl vyjadřování patří k osobnosti a póze toho kterého autora blogu.
Takže je mi u prdele, zda autor blogu použije ten či onen výraz, je to jeho svaté právo.
Re: Re: Re: Re: njn..., (antihnusák, 23.07.2008 13:48) celé vlákno | reagovat
to mu nikdo nebere, ale znáte to, ten kdo opravdu umí se nechvástá...
Co se mi líbí a co ne, (Roman Holoubek, 23.07.2008 13:32) celé vlákno | reagovat
První knihu od Vás Martine Jarošku jsem četl, a to dvakrát. Moc se mi líbilo povídání o setkávání s "pivním světem". Určitě si koupím i Vaši další knihu a doufám, že budu opět spokojený. V lednu jsem byl pozván i na Vaše představení k Víťovi Lančovi, žel povinnosti mne zavelely jinam.

Také nemám rád produkty velkofabrik na pivo, i když i tam se občas dá najít něco, co lze označit za přijatelné. Nicméně dávat rovnítko mezi velký (rozuměj nadnárodní) je špatný a malý je dobrý - to nelze. Takto paušalizovat, notabene takovými výrazovými prostředky... - někomu se to může líbit.

Ale osobně se domnívám, že slušnost bez arogantního a agresivního tónu (teď nemám na mysli konkrétního člověka) více prospěje nejen mezilidským vztahům, ale lidstvu vůbec.
Asi jsem se až příliš filozoficky zamyslel, tak se případným čtenářům omlouvám.
Re: Re: njn..., (emu, 23.07.2008 12:14) celé vlákno | reagovat
Budiž, ale tohle "pochcávání hrobu" (viz konec článku určitě není to, čímž jste se proslavil.
Komentář o Potrefené huse nějak nechápu???
A mimochodem, títmo způsobem argumentace lze říci: I přes produkci "denaturovaných eurosraček" prodávají Heineken či SABMilller své pivo po celém světě, doma i v zahraničí atd. To je argument na úrovni toho vašeho.
Já vám neberu pivní rozhled, který máte asi větší než třeba já, ale chci vyjádřit nesouhlas s tímto vyjadřováním.
Budu rád za každý váš slušně napsaný pivní článek.
Dobry, (Njorloj, 23.07.2008 09:52) celé vlákno | reagovat
Priznam, ze me to uprime pobavilo, trocha radilkalismu v zadnem pripade neuskodi, naopak - jen tak dal. :-)
Formulace, (Honza Kočka, 23.07.2008 09:41) celé vlákno | reagovat
Ano, MArtin Jarosek patri k "radikalnim" odpiracum velkovyrobcu. Zkomponoval na dane tema i dva muzikaly, kde minimalne v tom prvnim(druhy jsem neslysel)se se svym odporem k pivum nadnarodnich koncernu netaji.

A ano, jeho prvni kniha se mi libila, druhou jsem jeste necetl, ale to nastesti v brzke dobe napravim.

Martim je ve vyjadrovani sveraz, obcas s nim nesouhlasim, obcas i prestreli, ale vzhledem jeho pivnimu rozhledu mu to "toleruji" a jsem rad, ze tu pise sve blogy.

A ano, uz se tesim, az zde bude publikovat sve postrehy z pivnich cest. Protoze je mam radsi(viz jeho prvni kniha), nez lamentovani na kvalitou piv dominantnich hracu na trhu. Toz tak(copy rights RH-VM)
Re: Re: Re: njn..., (Honza Kočka, 23.07.2008 09:33) celé vlákno | reagovat
jenze on to MArtin vsechno tohle napsal a zkomponoval...
Re: Re: njn..., (antihnusák, 23.07.2008 09:27) celé vlákno | reagovat
Samochvála smrdí...
Re: njn..., (Martin Jarošek, 23.07.2008 07:58) celé vlákno | reagovat
Myslím, že podobně se jmenuje řetězec hospod firmy InBev (Potrefená husa).Samozřejmě, že když si někdo chce ničit zdraví patoky typu SAB Miller či Heineken je to pouze jeho svobodné (ikdyž podle mne diplomaticky řečeno poněkud nerozvážné)rozhodnutí. Mou žurnalistickou činnost před podobnými diletantskými výlevy mi nestojí za to hájit. I přes své hulváctví publikuji doma i v zahraničí a na rozdíl od internetových pisálků mám za sebou dvě knihy, dva muzikály a jednu symfonii.
Re: Martine Jarošku, hezké, ale vykrádáte sám sebe, (Martin Jarošek, 23.07.2008 07:51) celé vlákno | reagovat
Myslím, že není trestné ani z morálního hlediska zavrhnutelné být svým vlastním plagiátorem.Článek mi v rozšířené formě vyšel před časem v Listech Moravskoslezských, tak jsem jej použil pro svůj blog.Dobrá zpráva: Má nejčerstvější glykemie byla pouze 4,8. To tady ještě chvíli pobudu, budu pít pouze dobrá piva a ty špatná náležitě natřu.
njn..., (emu, 22.07.2008 23:31) celé vlákno | reagovat
Někdy to chce prostě nadhled, Martin Jarošek ho nějak nemá. By mě zajímalo, jak se chová v jiný oblastech života, jestli taky ve všem kupuje výrobky kvalitních malých výrobců, nebo dá na značky známé z reklamy.

Myslím že nikomu neuškodí trocha tolerance. Ani v pivu. Tímto ze sebe dělá akorát hulváta.

Autor by se měl zamyslet nad tím, jetli trochu nepřestřeluje. Není to u něj poprvé, bohužel.

Výrobky Plzeňského Prazdroje a.s. sice nevyhledávám, ale upříměn řečeno, jsou o hodně kvalitnější než žurnalistická produkce pána Jaroška. I ten Gambirnus, ač chuťově nezajímavý, se dá pít. Ale tohle číst, to je k po... (doplňte si ńějaký výraz z výše uvedeného blogu...)

Martin Jarošku, za to vaše vyjadřování bych vám popřál pití Gambrinusu až do konce života. Svůj k svému.
Honzo - tobě se ta formulace také tehdy nelíbila - přetiskuji tvůj komentář, (Roman Holoubek, 22.07.2008 16:08) celé vlákno | reagovat
Nejen co rikam, ale i jak to rikam..., (honza, 14.09.2006 12:03) celé vlákno | reagovat
je dulezity. Mam Martina rad, libi se mi jeho styl psani. O pivu toho vi hodne. Jen me mrzi, ze ve svych elaboratech pro moravsky tisk se uchylil k formulacim, ktere jsou na urovni pana PAroubka ( a to mozna i niz)...

Skoda, ze to Jirka neuvedl ve svem clanku, ale vyrazy a obraty ve stylu...
Rozzlobil jsem se a citelně mi stoupla hladina cukru i cholesterolu. Ne tudy cesta nevede, řekl jsem si a vtom jsem nato přišel. Vrátím se opět k přerušené nezřízené konzumaci kvalitních pivních značek a v okolí výskytu jejich mutovaných zahraničních příbuzných budu držet protestní cukrovku. Podaří-li se mi udržet po pár let standardní výkon 12 až 15 kusů denně, mohu si doladit glykémii až ke špičkové hranici 25 až 30 mmol. Ve výčepech denaturovaných eurosraček se budu vyhublý vyčerpaně plížit kolem šťastných pobledlých popíječů chemizovaných utrejchů, ledabyle odhazovat inzulinové stříkačky a s mocnou podporou slábnoucího acetonového dechu budu osazenstva těchto ďábelských stánků přesvědčovat, že svůj boj pomocí aktivní resistence vedu i za šťastnější budoucnost jejich dětí. Zařadím se po bok národních mučedníků, jako byli Jan Hus, Jan Palach, Jan Zajíc nebo Julius Fučík, který před patnácti lety tragicky zahynul v daleké Bolívii.
A jestli zemřu, mí pravověrní pivaři, jimž osud českého piva není lhostejný, netruchlete. Zahynul jsem pro dobrou věc. Můžete mi příležitostně pochcat můj skromný hrob. Jestli ovšem ještě bude čím....
urcite nicemu dobremu nepomuzou. Mozna jen zvysene prodejnosti uvedeneho l
Martine Jarošku, hezké, ale vykrádáte sám sebe, (Roman Holoubek, 22.07.2008 16:05) celé vlákno | reagovat
Já věděl, že jsem něco podobného už četl.
Mašel jsem už jen tento odkaz, kde odkud je převzato několik odstavců : http://www.pivnidenik.cz/clanek/1190/Listy-moravskoslezske-proti-nadnarodnim-pivovarskym-gigantum.htm

Ale v původním článku byly i pasáže, které jsou v novém blogu o cukrovce atd.

Vím, téma je stále aktuální. Ale přeci jen, použít článek starý 2 roky a jen jej modifikovat?
Vyhledávání