úvod
homepage

Nová dvanáctka Zlatopramen vytisknout článek

Přidáno: 30. listopadu 2004  •  Autor: tisková zpráva
průměrné hodnocení Hodnocení: 1,7 hodnotících Hodnotících: 10 počet zobrazení Zobrazeno: 6310x

Zcela mimo rámec tématu týdne přinášíme jednu aktualitu. Ústecký pivovar totiž uvařil zajímavé nové pivo.

Nové pivo podle nejstarší receptury

V pondělí 29. listopadu byla slavnostně pokřtěna novinka pivovarnické skupiny Drinks Union – dvanáctka Zlatopramen. Křest nové dvanáctky proběhl přímo na varně za účasti vrchního sládka Jaroslava Rottenborna, který současně se zrodem nového zlatavého moku oslavil své jubilejní šedesáte narozeniny. První várka nového prémiového ležáku opustí pivovar v Krásném Březně 1. prosince.

Dvanáctka Zlatopramen je výjimečný prémiový ležák se silným řízem a plností, který se vaří klasickým způsobem podle originální receptury značky Ústecký Kaiser Bier - Císařské pivo z roku 1894. Tuto dvanáctku si jako typický český ležák vybral pro svou hodovní tabuli anglický král Edward VII. za svých lázeňských pobytů v Čechách v letech 1904 a 1906. Mimořádnou kvalitu a chuť tohoto ležáku dokládá také skutečnost, že císař František Josef I. při své návštěvě Ústí nad Labem roku 1901 popíjel výhradně Ústecké Císařské.

„Dvanáctka je vyrobena při příležitosti šedesátých narozenin našeho vrchního sládka Jaroslava Rottenborna. Je to speciální edice pro předvánoční trh. Je určena především pro domácí region. K dostání bude ale i jinde. Očekáváme, že si najde své příznivce u bude v naší stálé nabídce“, uvádí Boris Rajdl, manažer značky Zlatopramen. „Zlatopramen 11 zůstává nadále naší vlajkovou lodí“, dodává Rajdl.

Prémiový ležák je určen novým zákazníkům. Především mladším spotřebitelům do barů a klubů. Jde o cílovou skupinu, která vyhledává prestižnější prémiovější piva a více je vychutnává. Pivo konzumují ne na žízeň, ale na chuť.

Na otázku, jaké konkurenční výhody by měl nový prémiový ležák mít oproti konkurenčním ležákům, Rajdl odpovídá: „Je to silnější a kvalitnější ležák. Má výraznou plnou chuť. Vyznačuje se vyšší plností a chlebnatostí. Je to poctivá dvanáctka, která má opravdu dvanáct stupňů. Je to také jediný ležák, který nese označení „dvanáctka““.



Zlatopramen 12 se bude prodávat 0,33 l nevratné láhvi. 0,33 l láhev podtrhuje prestižnost a výjimečnost prémiového ležáku. Je určen pro slavnostní chvíle. Konzument by si ho měl vychutnat po příjemném jídle nebo při oslavách. Cena se bude pohybovat kolem 15 Kč v maloobchodě. Točený prémiový ležák Zlatopramen 12 budou hospodští nabízet za cenu kolem 20 Kč za půllitr.

Na Zlatopramenu 12 je zbrusu nová originální etiketa. Na etiketě je selka, připomínající dalekosahající tradici ústeckého piva.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání