Primus a Klasik v novém kabátě
Plzeňských Prazdroj nezapomněl ani na svá levná piva. Po novém designu výčepů, sklenic a doplňků dostala nový kabát i piva Primus a Klasik.
Proč tomu tak je, nám vysvětlil Vladimír Přibil, manažer marketingových služeb: „Ačkoli tyto značky nezískávají výraznou marketingovou podporu, mají své nezastupitelné místo ve správně vyváženém portfoliu Plzeňského Prazdroje“.
A jaké že to změny čekají na příznivce levných piv?
Nová etiketa značky Primus má upoutat na první pohled úpravou barevného provedení. Významné je jeho obohacení o zlatou barvu, stejně jako přidání nových dekorativních prvků na etiketu, z nichž nejdůležitější je ztvárnění Jana Primuse jako rytíře. Podle marketingového oddělení Plzeňského Prazdroje je tak nový symbol značky dynamičtější a výraznější. Tuto dynamičnost umocňuje i půllitr, který rytíř drží v ruce. Také logo prošlo podstatnou změnou – nově je použit modernější typ písma, barvy jsou inverzní: ze zeleného písma na bílém pozadí se mění na bílé písmo na zeleném pozadí. Kontinuitu s původním designem podtrhuje typická linka pod logem.

Primus
Etiketa značky Klasik také viditelně nese nové prvky. Nový papír vyšší kvality a tisk má dát vyniknout nápadně červené a zlaté barvě etikety. Stejně výrazné je i moderní písmo loga.. Dominantou etikety je ovál, ve kterém je zakomponovaný původní text. Novou ikonou značky Klasik je zlatá chmelová šiška s korunkou, která symbolizuje jeden z našich národních pokladů. Původní sladovnický znak zůstává ve spodní části s podpisem sládka ručícího za kvalitu a klasickou chuť piva.

Klasik
Je otázka, jestli nová etiketa je právě to, co přiláká cílovou skupinu konzumentů. Sorta pivařů, která tento typ piv vyhledává, je spíše zaměřena na akční slevy super- a hypermarketů, než na inovace v oblasti etiket a log. Na druhou stranu fakt, že Radegast Klasik se nyní k uspokojení poptávky vaří i v protivínském Platanu, svědčí o tom, že zájem o toto pivo je. A nová etiketa mu nejspíš v prodeji neuškodí. Třeba nakonec přiláká i nové zákazníky z jiných sfér.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 1 komentář, poslední komentář: 26.08.2004 04:37 | Komentovat |
Doufám a chci věřit tomu, Sládek CZ | 26.08.2004 04:37 |
---|---|
že nové výstřelky marketingových kreativců povedou k definitivnímu utlumení obou... |