úvod
homepage

Bernard útočí vytisknout článek

Přidáno: 15. června 2004  •  Autor: Jiří Kaňa
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,42 hodnotících Hodnotících: 14 počet zobrazení Zobrazeno: 4165x

Stanislav Bernard, spolumajitel humpoleckého pivovaru, se rozhodl opět vyhlásit pivní prémii. Tentokrát za zisk zlatých medailí na letošním fotbalovém mistrovství Evropy. Nepodezříváme ho z naschválů, ale lze předpokládat, že oficiální sponzory tím moc ne

Za postup ze základní skupiny slíbil Stanislav Bernard českým hráčům a realizačnímu týmu 80 litrů nepasterizovaného piva Bernard. Za vítězství je přislíbena prémie 160 litrů piva, pro Karla Brücknera pak navíc doživotní roční renta ve stejné výši. Dočkají se pak sběratelé pivních etiket, vedle pana Zippicha, i vyobrazení dalšího pivního rentiéra?

Stanislav Bernard a 160 litrů piva. (foto Rodinný pivovar Bernard)
Stanislav Bernard a 160 litrů piva. (foto Rodinný pivovar Bernard)

„Pro odpor „velkých sponzorů“ jsem nechtěl svou motivaci opakovat, i když s ní hokejisté získali v letech 2000 a 2001 dva světové tituly. Poslední dva hokejové šampionáty mě však přesvědčily, že velké peníze nejsou všechno. Fotbalisté národního družstva měli po loňské skvělé sezóně spoustu zdravotních problémů a mnohým se nedařilo tak, jak by si jistě přáli. Já jim ale věřím a vím, že pro úspěch se vydají ze všech sil a že na trávníku nechají srdce! Proto jsem se letos rozhodl podpořit naše fotbalisty pivní motivací a panu Brücknerovi, kterého si pro jeho přístup k fotbalu a životu velmi vážím, navíc v případě úspěchu doživotní pivní rentou.“ Tolik Stanislav Bernard.

Předpokládejme, že je tento krok motivován skutečně jen ryzím fandovstvím. Jenže producenti všelijakých „oficiálních nápojů“ z toho stejně nejspíš zrovna nadšení nebudu. Lze ale nějak určit, kdo se k takové podobné (alespoň pro někoho) veledůležité akci smí vyjadřovat a hlásit, a kdo už ne? Jedná se o poděkování hráčům podle fanouškových možností, nebo o reklamní parazitování na akci, kterou zaplatili jiní? Či snad podstata problému spočívá v tom, jestli si to dotyčný nechá pro sebe?

Jak by se tedy měli zachovat ti, co o podobných věcech píší? My, co si myslíme, že Bernard jedná bez postranních úmyslů, nebo případně pociťujeme jisté zadostiučinění nad tím, jak to “malý” natřel “velkým”, takovéto zprávy publikujeme. Jiní mohou prostě napsat, že “jistý výrobce piva vyhlásil pro fotbalisty pivní prémii...”

Co myslíte, zajímá vrcholové fotbalisty vůbec nějaké pivo?

Článek byl napsán s použitím tiskové zprávy.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání