Prazdroj s novým výčepem
Hodnocení: 2,3 Hodnotících: 10 Zobrazeno: 5195x
Po nových sklenicích, které se v těchto dnech teprve začaly objevovat v restauracích, přichází dominantní hráč našeho pivního trhu s další novinkou - s novým výčepem.
Nové výčepní hlavy se vyznačují nezaměnitelným vzhledem, solidním a robustním provedením. Povrch zařízení je upraven titanováním, což při správném používání zaručuje neměnný vzhled minimálně na 20 let. Vyměnitelné plakety s logem čepované značky umožňují univerzální použití pro všechny značky Plzeňského Prazdroje, vnitřní nasvícení plakety zvýrazňuje jejich viditelnost. Pozitivní efekt na kvalitu čepovaného piva má zejména technická novinka - dochlazení pivního vedení až k samotnému kohoutu.
Slavnovstní prezentace proběhla v Praze U pinkasů
Podle hesla "sládek pivo vaří, hostinský ho dělá", je kromě kvality produktů, správné obchodní a marketingové strategie, důležitým faktorem pro úspěch na českém pivním trhu také postoj pivovaru k technologické úrovni čepování piva. K tomu Josef Krýsl, manažer technického servisu Plzeňského Prazdroje a přední propagátor péče o kvalitu českého piva, dodává: "Přístup Plzeňského Prazdroje je charakteristický komplexní péčí o pivo po celou dobu, než se dostane z pivovaru až ke spotřebiteli - tedy přepravu, skladování i čepování piva. Nový výčep z tohoto pohledu splňuje se svými parametry podmínky pro špičkovou kvalitu piva, na kterou jsou naši zákazníci zvyklí,"
Kmotrem nového výčepu byl
Eugen Brikcius, první pivo čepoval výčepní od Pinkasů Zdeněk Pasiar.
Na závěr dodejme, že nové výčepy budou k dispozici ve variantách se dvěma, třemi nebo čtyřmi kohouty, volit je možné i mezi běžným pákovým kohoutem a speciálním otočným kohoutem Plzeňského Prazdroje s názvem Nostalgie.
Jak to tak vypadá, Prazdroj nechce nechat nic náhodě a hodlá podpořit trend zvyšování úrovně pivní kultury, který téměř k dokonalosti u nás přivedl Staropramen se svými restauracemi Potrefená husa. Vloni uvedl na trh nové sklenice u piva Radegast a Gambrinus, úvod letošního roku byl ve znamení nových sklenic vlajkového piva skupiny, které se ještě takříkajíc "nestačily ohřát" a už tu máme další novinku. Sice chlazení až do kohoutku není úplně originální věc, neboť se ve světě již běžně používá, ale spojení tankovny, nového výčepu a nových sklenic je kombinace, která může do hospod a restaurací nalákat nové konzumenty, kteří se doposud bránili zlatavému moku pocházejícímu z velkého pivovaru.
A jak nový výčep zapůsobil na vás?
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 8 komentářů, poslední komentář: 01.03.2004 08:06 | Komentovat |
Kaslou na svoje hospody Honza | 01.03.2004 08:06 |
---|---|
Tak tenhle clanek me dostal. Mame hospodu a tocime gambrinus a Pils 12. Vycep mame v havarijnim... | |
Je to vsecko na vycepnym tomas | 04.02.2004 14:39 |
Posledne U Vejvodu to byli neco hroznyho | |
Myslím si něco jiného Borowiec | 03.02.2004 10:20 |
Nemyslím si, že pivovar s velkým výstavem musí jít automaticky s kvalitou piva dolů a... | |
Myslím si něco jiného Borowiec | 03.02.2004 10:20 |
Nemyslím si, že pivovar s velkým výstavem musí jít automaticky s kvalitou piva dolů a... | |
větší slovo zákazníků? Jirka | 03.02.2004 08:19 |
Proč by měli mít zákazníci "větší slovo"? Ti jsou přece spokojení a dávají to... | |
Ale pánové, Sládek CZ | 03.02.2004 04:41 |
snad byste od "ubohých" investorů (ti jsou většinou těmi "pravými" - v obou slova... | |
kvalita Prazdroje klesá Borowiec | 02.02.2004 10:53 |
Nepotřebuji, aby Prazdroj rval peníze do sklenic, výčepů a reklamy. To ať přenechá... | |
A jak nový výčep zapůsobil na vás? Jirka | 02.02.2004 09:47 |
Zapůsobil, je hezký. Sebelepší výčep mě ale nenadchne, pokud z něj poteče G, a může to... |