Braník v novém kabátě
Hodnocení: 1,4 Hodnotících: 5 Zobrazeno: 4437x
Po delším čase přehlížení si vysloužilo nový kabát i druhé nejprodávanější lahvové pivo u nás - pivo Braník.
"Dosavadní podoba etikety provázela pivo Braník od roku 1996 ," říká Petr Dvořák, manažer marketingu společnosti Pivovary Staropramen. "Cítili jsme potřebu etiketu oživit a zmodernit. Chceme tímto způsobem oslovit širší okruh konzumentů."
V nové etiketě, stejně jako v dosavadní, je zachován historický motiv s ikonou sv. Václava - patrona sladovníků - s anděly. Tato ikona je součástí loga pivovaru Braník, jehož první výtvarné pojetí vytvořil malíř Mikoláš Aleš, již od roku 1899. Ikona s anděly, zakomponovaná do nové etikety piva Braník, má však zjednodušenou, modernější podobu.
Pivovar Braník, kde do loňského října sídlil i Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, patří do společnosti Pivovary Staropramen, která je součástí belgické pivovarnické skupiny Interbrew. Pro ní od loňského podzimu vaří její vlajkovou loď, pivo Stella Artois. Není to však jediné licenční pivo zde vařené. Pro japonského giganta se zde vaří pro celou západní Evropu pivo Asahi Super Dry.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 1 komentář, poslední komentář: 13.07.2011 20:11 | Komentovat |
Hodnocení mamfi | 13.07.2011 20:11 |
---|---|
Nový Braník,který má světlejší verzi etikety je bez pardónů otřesnej. Pivovary... |