úvod
homepage

Braník v novém kabátě vytisknout článek

Přidáno: 19. ledna 2004  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 1,4 hodnotících Hodnotících: 5 počet zobrazení Zobrazeno: 4392x

Po delším čase přehlížení si vysloužilo nový kabát i druhé nejprodávanější lahvové pivo u nás - pivo Braník.

Ačkoliv se o něm moc nepíše, z televize se na nás téměř nedívá, pivo Braník je druhé nejprodávanější lahvové pivo u nás. Ba co víc, v loňském roce se mu dařilo i na velkých degustačních soutěžích. V Českých Budějovicích získal 2. místo v soutěži České pivo roku 2003 v kategorii světlých výčepních piv a v Brně 3. místo v degustační soutěži Zlatý pohár Pivex - Pivo 2003. Nejen proto si pivo Braník vysloužilo nový kabát.

"Dosavadní podoba etikety provázela pivo Braník od roku 1996 ," říká Petr Dvořák, manažer marketingu společnosti Pivovary Staropramen. "Cítili jsme potřebu etiketu oživit a zmodernit. Chceme tímto způsobem oslovit širší okruh konzumentů."

V nové etiketě, stejně jako v dosavadní, je zachován historický motiv s ikonou sv. Václava - patrona sladovníků - s anděly. Tato ikona je součástí loga pivovaru Braník, jehož první výtvarné pojetí vytvořil malíř Mikoláš Aleš, již od roku 1899. Ikona s anděly, zakomponovaná do nové etikety piva Braník, má však zjednodušenou, modernější podobu.

Pivovar Braník, kde do loňského října sídlil i Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, patří do společnosti Pivovary Staropramen, která je součástí belgické pivovarnické skupiny Interbrew. Pro ní od loňského podzimu vaří její vlajkovou loď, pivo Stella Artois. Není to však jediné licenční pivo zde vařené. Pro japonského giganta se zde vaří pro celou západní Evropu pivo Asahi Super Dry.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 1 komentář, poslední komentář: 13.07.2011 20:11 Komentovat
Hodnocení mamfi13.07.2011 20:11
Nový Braník,který má světlejší verzi etikety je bez pardónů otřesnej. Pivovary...
Vyhledávání