úvod
homepage

Bernardu se loni dařilo vytisknout článek

Přidáno: 16. ledna 2004  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,14 hodnotících Hodnotících: 14 počet zobrazení Zobrazeno: 4692x

Nejen otvírák, který si hledá práci u Plzně, případně má sebevražedné sklony, zajistil v loňském roce Rodinnému pivovaru Bernard z Humpolce nebývalou úrodu různých ocenění.

V závěru roku 2003 obdržel Rodinný pivovar Bernard jako třešničku na velice podařeném dortu další ocenění kvality svého nepasterizovaného piva, tentokrát od Sdružení přátel piva. Sdružení udělilo 2.místo polotmavému ležáku Bernard v kategorii polotmavých piv. Soutěž piv, minipivovarů, hospod a sládků probíhá celoročně a má dvojkolový systém hodnocení. Pivovar tím završil velice úspěšný rok, ve kterém získal celkem 10 různých ocenění.

Úspěšný rok zahájil pivovar hned na první degustační soutěži Česká pivní pečeť Tábor koncem ledna, kde získal dvě ocenění - 2.místo v kategorii výčepní světlé pivo 10° a 1.místo za speciální černé pivo 13°. Ocenění v degustačních soutěžích sbíral Bernard i v průběhu roku:

1.místo Pivo České republiky, speciální černé pivo 13°
1.místo Odborná degustační soutěž v Žatci, světlý ležák 12°
3.místo Odborná degustační soutěž v Žatci, polotmavý ležák 11°
2.místo v hodnocení Sdružení přátel piva pro rok 2003, polotmavý ležák 11°.
Pivovar Bernard si získal oblibu i mezi novináři, což potvrdil pátým místem v novinářské anketě „Naše pivo 2003“, ve které hlasovalo 81 redakcí a nezávislých novinářů, kteří dali svůj hlas 41 značkám piv z celé České republiky.


Velmi zdařilá byla i billboardová kampaň, která ještě mimochodem probíhá, kde se vtipným způsobem poukazuje na patentový uzávěr lahví pivních speciálů od Bernarda. Humpolecký pivovar sice nebyl první, kdo přišel na trh s tímto nápadem, ale rozhodně motivem a provedením reklamní kampaně na sebe strhl pozornost. Prostě v jednoduchosti je krása a dobrý nápad funguje. Také smysl pro detail a dotažení celé věci do konce barevně odlišenými dřevěnými přepravkami určitě zvýšil zvědavost pivního konzumenta. Ten by sice mohl reptat kvůli požadované záloze ve výši 15 korun českých (konkurence si počíná stejně), ale doufejme, že rozšířením tohoto typu lahví dojde ke snížení ceny. Na druhou stranu to ale podtrhuje image něčeho výjimečného. Vždyť se jedná o pivní speciál.

„Za Smrt otvíráku získala reklamní agentura EURO RSCG a.s. dvě ceny - Zlatou pecku a Stříbrný louskáček,“ hodnotí úspěšný loňský rok spolumajitel pivovaru Ing. Stanislav Bernard a dodává:“ Velice cenný je rovněž zisk národní značky kvality pro české potraviny a zemědělské produkty KlasA od Ministerstva zemědělství. Tento certifikát získal Sváteční ležák Bernard s přísadou jemných kulturních kvasinek v lahvi s patentním uzávěrem při výstavě Země živitelka.“

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání