úvod
homepage

Smrt otvíráku vytisknout článek

Přidáno: 14. prosince 2003  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,02 hodnotících Hodnotících: 50 počet zobrazení Zobrazeno: 5644x

V jednoduchosti je krása a nápad se počítá. Takto jednoduše se dá popsat námět poslední billboardové kampaně Rodinného pivovaru Bernard, který tomuto pivovaru vynesl v pořadí již třetí ocenění v oblasti reklamy v letošním roce.

Reklamní motiv "Smrt otvíráku" Rodinného pivovaru Bernard získal v Praze na Žofíně prestižní ocenění Zlatou pecku za tiskovou inzerci. Na letošním 9.ročníku soutěže Pecky, pořádané Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, uspěl kreativní motiv vytvořený pro pivovar reklamní agentura EURO RSCG, a.s.


Smrt otvíráku

"Po zisku dvou stříbrných Louskáčků je to již třetí ocenění v oblasti reklamy pro pivovar v letošním roce." říká spolumajitel pivovaru Ing. Stanislav Bernard. Oceněný reklamní motiv "Smrt otvíráku" můžete v prosinci vidět na 240 reklamních plochách po celé České republice.

Zlatá pecka je prestižní soutěž pořádaná AČRA a MK a je součástí mezinárodní konference FORUM MEDIA. V letošním roce se soutěže zúčastnilo 85 společností, které přihlásily 331 prací, z nichž bylo oceněno 20 kreativních návrhů. Za devět let prošlo soutěží více jak 1150 kreativních prací z nichž bylo 160 oceněných Zlatou peckou a dalšími mediálními cenami.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 1 komentář, poslední komentář: 18.12.2003 14:40 Komentovat
Bernard Tom18.12.2003 14:40
V Humpolci jak se zdá dělají nejenom super pivo, ale mají také super marketing. Já osobně...
Vyhledávání