Smrt otvíráku
Hodnocení: 2,02 Hodnotících: 50 Zobrazeno: 5717x
V jednoduchosti je krása a nápad se počítá. Takto jednoduše se dá popsat námět poslední billboardové kampaně Rodinného pivovaru Bernard, který tomuto pivovaru vynesl v pořadí již třetí ocenění v oblasti reklamy v letošním roce.
Smrt otvíráku
"Po zisku dvou stříbrných Louskáčků je to již třetí ocenění v oblasti reklamy pro pivovar v letošním roce." říká spolumajitel pivovaru Ing. Stanislav Bernard. Oceněný reklamní motiv "Smrt otvíráku" můžete v prosinci vidět na 240 reklamních plochách po celé České republice.
Zlatá pecka je prestižní soutěž pořádaná AČRA a MK a je součástí mezinárodní konference FORUM MEDIA. V letošním roce se soutěže zúčastnilo 85 společností, které přihlásily 331 prací, z nichž bylo oceněno 20 kreativních návrhů. Za devět let prošlo soutěží více jak 1150 kreativních prací z nichž bylo 160 oceněných Zlatou peckou a dalšími mediálními cenami.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 1 komentář, poslední komentář: 18.12.2003 14:40 | Komentovat |
Bernard Tom | 18.12.2003 14:40 |
---|---|
V Humpolci jak se zdá dělají nejenom super pivo, ale mají také super marketing. Já osobně... |