úvod
homepage

Zlatopramen v Maxilahvi zahajuje piknikovou sezónu novým spotem vytisknout článek

Přidáno: 16. dubna 2010  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 2909x

Novým televizním spotem zahajuje sezónu pikniků, výletů, grilování nebo například venkovních párty Zlatopramen v Maxilahvi. Reklamní šot bude poprvé uveden již 16. dubna a diváci se s ním setkají na všech nejsledovanějších českých kanálech.

 

Novou reklamou navazujeme na naše předchozí televizní spoty, proto se v ní opět objevuje motiv setkávání přátel na pikniku u dobrého piva. Chceme tím ukázat, že Zlatopramen v Maxilahvi s sebou můžou vzít lidé kamkoli, kde se chtějí bavit nebo relaxovat – k vodě, na výlet, na chalupu či k přátelům na grilování,“ říká Boris Rajdl, marketingový manažer značky Zlatopramen.

Podle Borise Rajdla se spot bude průběžně vysílat až do poloviny června v České televizi, na Primě, Nově, Barrandově, na Prima Cool i Nova Cinema a Nova Sport. „Masivní kampaní chceme také podtrhnout, že za pouhý rok od uvedení Zlatopramenu v tomto speciálním plastovém obalu se nám podařilo s tímto produktem získat 50procentní podíl v segmentu maloobchodního prodeje. Jen za rok se navíc Heinekenu podařilo prodat více než 300 tisíc hektolitrů piv v do té doby zpochybňovaném typu balení,“ říká Boris Rajdl. Dramatický nárůst prodeje Zlatopramenu a prodeje dalších piv v plastových obalech také vedly k vybudování první stáčecí linky tohoto typu obalů v Čeké republice – v pivovaru Starobrno. Investice do linky s vyfukovacím strojem přesáhla 100 milionů korun.

Pojetí spotu – tedy setkání přátel na pikniku u rybníka, kde se po otevření Maxilahve Zlatopramenu překvapivě objevují a vynořují další a další kamarádi, podporuje zaměření značky na zábavu a volný čas trávený s přáteli. Spot opět doprovází skupina Olympic, veselá rocková hudba se tak podle Borise Rajdla stává genetickým kódem značky Zlatopramen Maxi.

Za realizací spotu natočeného na počátku dubna v Jihoafrické republice stojí renomovaný italský režisér Bruno Bossi, kreativní ředitel agentury Hullabloo Jiří Pleskot, na vzniku celé kampaně se za společnost Heineken Česká republika podíleli marketingový ředitel Jiří Imrýšek, group brand manažer Josef Danihelík a Boris Rajdl. Kreativní řešení spotu pochází z agentury Hullabaloo a produkci natáčení zajistila společnost Vital.

Kampaň bude kromě televize mít i svou outdoorovou část, v tisku a na prodejních místech se objeví řada dalších propagačních prvků a motivačních akcí s reklamními předměty.

Zlatopramen v Maxilahvi uvedl Heineken Česká republika na trh současně se Starobrnem Tradičním v dubnu roku 2009. Výrazný úspěch Maxilahve Zlatopramen 11° potvrdil, že nový moderní obal a větší obsah spotřebitelé jednoznačně přivítali. Proto skupina Heineken vyvinula další novinku, se kterou opět zaujala prvenství na českém trhu – dvoulitrovou plastovou láhev pro značku Březňák, a tak se v prosinci loňského roku zrodil Velký Březňák, pivo v největší pivní lahvi u nás.

Maxilahev byla vyvinuta speciálně pro pivo a od běžných PET lahví se liší v několika zásadních parametrech. Díky svému složení má desetinásobně vyšší ochranu proti průniku kyslíku, dvakrát vyšší trvanlivost produktu, dvojnásobně vyšší ochranu proti průniku CO2 a odlišuje se i větší šířkou a pevností plastu. Unikátní složení plastu zajistí také lepší teplotní stabilitu piva, které si tak zachová svoji nejvyšší kvalitu. Také opětovné uzavírání lahve šroubovacím víčkem je velmi praktické, protože při správném skladování v ledničce si pivo uchová vysokou kvalitu, správný říz a lahodnou chuť tři až čtyři dny.

 

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání