Reklama na pivo Pardál letos ovládla prestižní soutěž Louskáček
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 3974x
Televizní spot a reklamní kampaň na pivo značky Pardál získaly dva zlaté Louskáčky ze šesti, které byly uděleny v letošním ročníku prestižní soutěže reklamní kreativy Louskáček 2009. Televizní spot Pardál se zároveň stal i nejlepším reklamním počinem loňs
Minulý týden byly v Praze vyhlášeny výsledky prestižní soutěže reklamní kreativy za rok 2009 – Louskáček 2009. Budějovický Budvar se soutěže zúčastnil prostřednictvím televizního spotu a reklamní kampaně na pivo značky Pardál, které realizovala reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. V konkurenci 353 přihlášených prací se výrazně prosadily reklamní aktivity spojené se značkou Pardál. Spot na pivo Pardál získal zlatý Louskáček v nejsledovanější kategorii „Televizní reklama“ a stejné ocenění si odnesla i celá reklamní kampaň Pardál. Navíc obdržel televizní spot Pardál i Grand Prix - cenu udělovanou vůbec nejlepší přihlášené reklamě. Budějovický Budvar, n.p. byl zároveň vyhlášen „Klientem roku“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu.
„Všechna ocenění považuji za obrovský úspěch pro celý tým, který komunikaci značky Pardál vytváří. Porota byla navíc velmi přísná a letos udělila pouze šest zlatých Louskáčků,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Soutěž Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards a vítězné práce tak automaticky postupují do celoevropské soutěže v Barceloně.
Reklamní kampaně na značku Pardál byly odbornou veřejností oceňovány již v minulosti. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Významným úspěchem byla i stříbrná medaile pro televizní spot z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě a „Stříbrný bubínek“ na reklamním festivalu ve slovinské Portoroži. Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |